dinsdag 3 september 2013

Essence Sparkle Sand effect 156 Me & My Lover

Deze nagellak is nieuw in de collectie van essence. Ik was heel erg benieuwd naar het 'sand effect' van dit nagellakje daarom heb ik hem gister gekocht! Klik op Meer lezen voor mijn review.


Ik ken het 'sand effect' eigelijk alleen maar van lichte kleuren en zonder glitters. Een beetje de kleuren die je hier boven ziet. Ik vind het wel cool dat essence met een donkere rood komt! Er zitten alleen wel heel veel glitters in en daar ben ik meestal niet zo van.



Deze nagellak heet Me & My Lover en is nummer 156.


Eva was bij mij en ik ging haar nagels lakken. Dit is voor! (:




En dit is na 1 lakje. Het dekt best goed, maar nog 1 laagje zou mooier zijn. Je ziet van veraf eigelijk alleen maar glitters. Het sand effect zie je niet heel goed, je voelt wel. Het is moeilijk om er een foto van te maken, waar je het goed ziet, maar hier zie je het een beetje op de vinger waar ik op heb scherp gesteld.


En dit is na 2 laagjes. Ik vind de kleur nu wel mooier. Het is vooral een mooie kleur voor de herftst. Deze nagellak heeft dezelfde prijs als alle andere essence nagellakjes € 1,69! Ik ben wel blij met dit nagellakje, maar ik had er iets meer van verwacht. Naast dat ik het sand effect niet zo goed zie, vind ik de kleur wel erg mooi!

Wat vinden jullie van sand effect?


xxxxxxx

11 comments:

  1. Ik vind het wel een heel mooi lakje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor nu overal over de liquid sand lakjes van de Essence en eerst dacht ik dat ik rood niet zo mooi zou vinden, maar ik denk dat ik hem nu toch ook maar haal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die van Essence heel erg tegenvallen, ik vind die van vooral Barry M (ik heb er zelf 1) maar ook die van P2 (hier heb ik er 2 van) beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem van de week ook gekocht. Vind hem op de foto's er mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg! Ik kom deze lakjes opeens overal tegen op blogs, ik ben er wel benieuwd naar geworden. Wat heeft Eva mooie nagels trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Ik vind dat sand effect echt super mooi, ik hou iets minder van glitters, maar dit lakje is echt super!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooi lakje en kleurtje zeg! Die ga ik ook nog wel een keertje kopen, leuk voor de Kerst straks! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, is weer wat anders!!

    Ik geef een Vogue sweater weg! Wil je meedoen aan deze winactie?:)
    http://hill-ie.blogspot.nl/2013/09/give-away-vogue-sweater.html

    BeantwoordenVerwijderen