donderdag 5 september 2013

Budget: Etos tonic

Ik wilde al een tijdje een tonic, maar ik kon niet zo goed kiezen. Ik zag deze in de Etos en hij was erg goedkoop, dus kocht ik hem!


Er was ook nog een tonic voor de normale & droge huid, en die was 20 cent duurder. Deze leek me heel erg fijn! Volgens mij koste deze tonic € 1,89. Mijn zus heeft hier een mini van voor op vakantie en die kost € 1,00. Je kan veel beter de grotere kopen want daar zit meer dan dubbele in!



Ik vind de tonic erg lekker ruiken, niet te opvallend, maar het ruikt toch lekker!



Je kan het makkelijk op een watje doen. Eerst vond ik dat de tonic een beetje plakte, maar dat was alleen op het begin, toen het nog niet was ingetrokken. Ik vind het alleen niet zo handig dat er geen spuit op zit. Nu gebruik ik elke dag een paar watjes voor m'n make up en tonic, misschien doe ik het zelf nog in een oude spuit, dat lijkt me wel erg handig! Dan hoef ik het alleen maar op m'n gezicht te spuiten.

Ik ben heel erg tevreden met deze tonic! Gebruik jij een tonic, zo ja welke? 


xxxxxxx

11 comments:

  1. Ik heb zelf die van de hema die is ook fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook hij is fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit :) Ikzelf heb geen tonic.. maar mss dat ik me er binnenkort een aanschaf als ik deze prijs zie :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat je er tevreden over bent
    goed idee om het in een spuit te doen :)
    ik blijf toch altijd bij mijn oude vertrouwde toner (van essence)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook nog op zoek naar een fijne tonic. Ga deze ook maar eens proberen :)

    ps: ik volg je nu op Bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed! Ik heb geen specifieke tonic, ik gebruik micellair water en een reinigende lotion.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze tonic gebruik ik echt iedere dag, vind hem zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie review! Ik gebruik hem ook, prima product!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik at the moment geen tonic, maar het verfrist wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen