donderdag 8 augustus 2013

Tag: Firsts

Deze tag zag ik al een paar keer voorbij komen en toen teske van teskuh.nl hem deed besloot ik om hem ook te doen. Ik heb er ook nog wat dingen bij bedacht en weg gehaald. Ik hoop dat je het leuk vind!

Dit vind ik trouwens echt een hele mooie foto! Hij komt van weheartit.

Eerste woord
Mijn eerste woordje wist ik nooit, tot dat ik het laatst in een boekje zag staan die mijn moeder heeft gemaakt toen ik klein was. Mijn eerste woordje was bal. Best wel grappig dat ik nu op voetbal zit en m'n eerste woordje bal was. Daarna zei ik natuurlijk mama en daarna papa. (:

Eerste beste vriendin
Mijn eerste beste vriendin van wat ik nog weet is denk ik Emma. Dat is sinds ik 3/4 ben. Ik had daar voor ook nog een vriendin maar dat weet ik niet meer zo goed. Emma is trouwens nog steeds m'n beste vriendin!

Eerste huisdier
Mijn eerste huisdier is volgens mij een poes. Alleen is hij overreden door een auto toen ik 3 was, dus kan ik het me niet meer herinneren.



Eerste angst
Dit vind ik een moeilijke, want ik ben voor best veel dingen bang. Ik denk dat het zwemmen was. Ik vond zwemles namelijk heel erg eng en ik heb met moeite m'n A gehaald. In de brugklas hadden wij ook zwemles en toen heb ik nog m'n B gehaald. Ik hou nog steeds niet echt van zwemmen, behalve gewoon in het water zijn als het heel erg warm is.

Eerste mentor
Mijn eerste mentor was wel aardig, maar ook niet super ofzo. Mijn tweede mentor was eigelijk ook niet echt leuk. Ik hoop dat ik dit jaar een leukere heb!

Eerste persoon die je vandaag een berichtje hebt gestuurd
Dat is een vriendin van mij die vandaag jarig is!

Eerste auto
Uhhh, ik heb geen auto. (:


Eerste mobiel
Dat was in groep 8. Toen kreeg ik de Samsung Star Qwerty. In het blauw. Ik heb in de tussentijd geen andere gehad, ik ben nu op zoek. Ik zit te denken aan een Iphone 4!

Eerste persoon waarop je bent geabonneerd
Net zoals teske ook al zei in haar video, ik wist eerst niet dat je kón abonneren. Ik denk dat de eerste Vera was van veracamilla.nl .

Eerste grote uitgave
Dat is m'n camera! Ik ben daar nog steeds heeeel erg blij mee. Ik heb hem helemaal zelf gekocht en daar ben ik nog steeds best wel trots op. (: Het is trouwens de Nikon D5100.

Eerste baantje
Ik pas nu regelmatig op en voor de rest heb ik nog geen baantje gehad. Ik heb wel gezien dat je bij sommige supermarkten al vanaf je 14e mag vakkenvullen. Dus dat ga ik proberen!

Eerste keer het land uit
Dat is naar Engeland, want daar woont m'n tante. Dat was op m'n derde volgens mij.

Eerste sport
Dat is als zwemmen niet mee telt denk ik judo. Ik heb daar een half jaar op gezeten en ik vond het echt vreselijk, haha. (:


Ik vind dit een leuke tag, als je wilt mag je hem overnemen!

xxxxxxxxx



















7 comments:

  1. ik hou ook niet zo van zwemmen hoor,alleen als het écht heel warm is en dan ook meer wat ja niet echt zwemmen zeg maar hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik heb een winactie op me blog staan, misschien vind je het wel leuk om mee te doen, liefs xx (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke tag! Misschien neem ik hem ook wel over!

    BeantwoordenVerwijderen