vrijdag 23 augustus 2013

Review Revlon lip butter Peach Parfait

Ik was altijd al erg benieuwd naar deze lip butter. In dit artikel lees je mijn review!



Ik vind de verpakking van deze lip butter heel erg mooi. Hij is te koop o.a. op www.onlinemakeup.nl. Ik vind dat een hele fijne webshop! 



Ik heb de lip butter in de kleur Peach Parfait nummer 025. Er zijn ook nog 7 andere kleuren. Op www.onlinemakeup.nl is de lip butter € 10,19.


De bovenkant van de verpakking is doorzichtig zodat je de kleur kan zien. Dit vind ik heel erg handig voor als hij rechtop staat in je stash! Dan kan je zien welke kleur je pakt.



 Ik vind de kleur heel erg mooi eruit zien. Bij lip butters is de kleur altijd veel lichter op je lippen dan het eerst lijkt. De kleine glittertjes zie je niet erg goed op je lippen, het zorgt er alleen voor dat het glanst.


Als je 'm op doet voelt 'ie heel zacht aan en blijft redelijk lang zitten. Op de bovenste foto is links zonder en rechts met. Ik vind dit een hele mooie kleur voor bijvoorbeeld naar school! Het is niet echt nude maar net iets roder.


Op deze foto zie je een beetje hoe het van veraf eruit ziet, ik vind de glans heel erg mooi. (:

Ik ben heel erg blij met deze lip butter. Wat vinden jullie er van?


xxxxxxx

16 comments:

  1. Mooie kleur hij matched ook goed bij je lippen en huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Als je het leuk vind om mee te doen kijk dan op mijn blog om te zien wat dit inhoud! Liefs Anouck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je leuk! Ik denk alleen dat deze kleur niet zo goed bij mij zou passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi kleurtje! Ik vind lippenstift het mooist als het mooi subtiel is. Of lekker roze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en subtiel! Staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Deze lipbalms van Revlon wil ik toch wel eens een keertje uitproberen! Ze lijken me echt fijn voor in de herfst/winter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat je goed!
    Voor mij is te kleur wel iets te subtiel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n een kleurtje zoek ik al lang! Bedankt voor de tip.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook helemaal fan van de Lipbutters, maar deze is wel erg sheer! Maar hij staat je mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog nooit van het merk gehoord, maar wel leuk! Ik vind ook dat het je lippen voller maakt:).

    BeantwoordenVerwijderen