dinsdag 6 augustus 2013

Pictures #4 Vlieland

Vandaag laat ik wat foto's zien van mijn vakantie. Enjoy!


Dit is op de camping op Vlieland. Ik heb in dit artikel eigelijk best wel veel natuur foto's, omdat op de andere foto's iemand met z'n gezicht stond. Ik zet die foto's trouwens nooit online omdat ik meestal niet heel leuk kijk en ik ook aan alle andere mensen die er op staan toestemming moet vragen. ^^


Dit was op de boot. Het ging hier bijna regenen, het ziet er ook best grijs uit. Gelukkig werd het op Vlieland zelf mooier weer!


 Op het strand!


Dit was de camping vanaf de duinen.


Weer strand.



En weer het strand. Dit was best cool, want er reed steeds een soort bus en die had in z'n wielen een gedicht staan en die veranderde vaak. Omdat de wielen best groot waren kon je zo een heel gedicht lezen op het strand!



Het strand in de avond.


Dit was op de camping. Ik vind het altijd leuk om dit soort foto's te maken, als er een mooie zon is. Voor de rest is de foto niet heel bijzonder.


Deze foto is genomen vanaf de boot en hier zie je Harlingen. Dit was afgelopen vrijdag en hier was het heel erg warm!
Ik vond het een hele leuke vakantie! Eerst dachten we dat het niet zo warm zou zijn op Vlieland maar later bleek het toch wel best wel warm te zijn. (:


xxxxxxx

2 comments:

  1. Wauw, hele mooie foto's! Dat met dat gedicht in de wielen is echt supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen