woensdag 28 augustus 2013

OPI Pink-ing of you

Dit lakje is van Eva en ik vind hem heel erg mooi!


Ik hou heel erg van lichte kleuren op m'n nagels, want dan lijken m'n handen niet zo wit. Bij bruinen handen vind ik het trouwens ook heel erg mooi, omdat het dan juist bruiner lijkt, haha!






Toen ik m'n nagels ging lakken, moest ik dat nogal snel doen. Vandaar dat mijn ringvinger er zo gek uit ziet! Ik vind alle nagellak van OPI heel erg mooi. Het chipped haast nooit, alleen als je het heel erg dik doet. Zelf koop ik haast nooit een lakje van OPI omdat ik het toch best duur vind. Dit lakje had Eva volgens mij gekregen. De naam van deze nagellak vind ik ook leuk. (:

xxxxxxxx

17 comments:

  1. Mooie nagellak! Ik vind altijd alles van opi mooi. Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad leuke naam en mooi kleurtje!

    Ik heb vandaag een winactie op mijn site, zou het superleuk vinden als je meedeed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Mooie foto's! Ik je genomineerd voor de Liebster Award! Meer info staat op mijn blog! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie kleur en je hebt een hele leuke blog! Ik ga je volgen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kleurtje! Je hebt een leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje, en inderdaad een leuke naam!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit een heel leuk kleurtje, valt niet te veel op maar heeft je handen toch een verzorgde uitstraling :) x

    BeantwoordenVerwijderen