zondag 11 augustus 2013

OPI Euro Centrale collection

Mijn moeder wilde graag een blauwe en een paars kleurtje van OPI, maar ze wilden er geen 2 omdat dat toch erg duur is. Toen vond ik deze waar precies de 2 kleurtjes inzitten die ze wilden! Hij was wel iets duurder, maar dat voor 4 kleuren! Ennnn ik mag alle kleurtjes gebruiken (:


Ik heb wel vaker mini OPI lakjes gezien, maar ik vind ze nog steeds zo schattig! Dit hele setje is trouwens € 18,95! Normaal is 1 lakje rond de 14 euro, dus dit is best wel goedkoop. Nou niet goedkoop want OPI lakjes zijn belachelijk duur maar zoooo mooi!




De collectie is geïnspireerd op Europa. Er waren (volgens mij was deze collecite limited edition en nu niet meer te koop, ik weet het niet zeker) nog veel meer lakjes maar dit waren de populairste. Vooral de naam van de roze, Suzi's Hungary AGAIN! vind ik heel erg leuk. (:



Ik heb elke kleur maar op 1 nagel getest, omdat ik het toch wel een beetje zonde vond als ik ze voor het swatchen al een beetje op ging maken omdat ze zo klein zijn.



Oké, dat met die ene vinger ziet er best wel apart uit. Maar dit is Can't Find My Czetchbook en ik vind het echt een hele mooie kleur! Het is niet mat maar, ik weet niet hoe je dat noemt maar dat er geen glitters of iets in zit en dat vind ik heel erg mooi!



Dit is Suzi's Hungary AGAIN! en ik vind hem erg mooi! Het lijkt misschien dat hij niet helemaal dekkend is maar dat is hij wel. Ik lak m'n nagels trouwens steeds in twee laagjes.



Dit is You're Such a BudaPest en wauw. Ik hou normaal eigelijk echt nie tvan paars maar deze is echt heel erg mooi. Je kan het niet zo goed zien op de foto maar d'r zitten hele kleine glittertjes in en het is echt heel erg mooi!



OY-Another Polish Joke! is zo'n mooie goud! Dit is dus 2 laagjes en het dekt nog steeds erg goed. Ik vind dit alleen echt geen kleur voor nu, meer voor de kerst. Maar alsnog een hele mooie kleur!




Omdat ik de roze kleur zo mooi vond heb ik die ook op m'n duim gedaan, ik ben erg blij met deze kleurtjes!


En op deze foto kan je nog zien hoe schattig de lakjes zijn. ^^


Wat vinden jullie van OPI en wat vinden jullie van deze nagellakjes?

xxxxxxx

8 comments:

  1. Wat een leuke kleurtjes! de zijn inderdaad schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes, vooral die roze en lichtblauwe:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die mini kits van OPI de max! Deze heb ik ook :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en mooie lakjes, vooral You're Such a BudaPest is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen