dinsdag 20 augustus 2013

OOTD: Zussiee (gastartikel)

Vandaag heb ik foto's gemaakt met m'n zus! Het leek ons leuk dat ze zelf over haar outfit kon vertellen. Enjoy!



Hoi allemaal, ik ben dus Lottes zus en ik laat jullie zien wat ik vandaag aan had!


Allereerst mijn spijkerbroek, die ik een tijdje geleden kocht bij Zara. Hij zit heel lekker, is lang genoeg (wat vaak niet zo is bij mij aangezien ik vrij lang ben) en ik draag hem graag ondanks de steeds groter wordende gaten. Het riempje met tribal print is van Primark. Ik kocht deze in Manchester als setje samen met een zwart riempje. Ik was alleen zo dom om niet naar de maat te kijken dus ik heb ze per ongeluk in xxl gekocht. Achja, gelukkig zitten er veel gaatjes in haha. Het shirtje met het peace-teken erop is van de Only. 


De beker is van Xenos, hij is lekker stevig en ik vind hem heel leuk! Ook handig als je je - zoals ik - steeds voorneemt meer te drinken maar het uiteindelijk vergeet, want hier kan als ik me niet vergis een halve liter in en door het rietje gaat het erg snel op. De nagellak is van de Hema, een hele mooie maar helaas naamloze kleur. Als het getal op de onderkant het nummer aangeeft is het 71. Oh en het leren jasje in mijn hand is van Zara.


Sorry voor de slechte kwaliteit foto, we waren vergeten een detail foto te maken van mijn schoenen en dat is maar goed ook want ik heb m'n nagels niet gelakt haha. De sandaaltjes die ik aan heb komen van de Sacha!


Ik draag de laatste tijd vaak een soort scrunchie om mijn knot heen. Deze heeft een strikje en bloemetjesprint en heb ik bij de New Look sectie in de V&D gekocht. De oorbellen zijn niet goed te zien maar het zijn kleine ringetjes van H&M. 


Dan last but not least deze drie armbandjes die ik gekocht heb in een toeristenwinkeltje op Vlieland. Ik vond ze erg schattig en een beetje 'beachy', wat natuurlijk wel bij een eiland past. Het merk was (voor mij) niet bekend en ik kan het me niet meer herinneren, sorry!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, tot de volgende keer!

xx Mischa

6 comments:

  1. Hele leuke outfit! Ook heb je erg leuke blog, ik volg je! liefs
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Vind vooral de broek erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Die broek is echt heel mooi en de sandaaltjes zijn ook erg schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen