zaterdag 17 augustus 2013

Ontbijt: pancakes!

Hey! Ik was laatst naar de Ikea gegaan met m'n ouders en m'n zus. We gingen daar ook even ontbijten en ik had pancakes genomen. Ze waren zó lekker! Ik wilde ze ook zelf graag maken dus gister ochtend heb ik ze gemaakt met Eva. =)







Na een tijdje bedachten Eva en ik om pancakes in hartjes vormen te maken. Dat lukte best wel goed! Het was heel gezellig om ze op te eten met thee en verschillende stropen voor op de pancakes!



Voor het recept en hoe je het moest maken heb ik dit filmpje gebruikt. Dat vond ik heel handig! Ze heeft alleen niet verteld hoeveel boter in het beslag moet. We hadden het even opgezocht en het moet 30 gram zijn! Als je het filmpje niet kan zien, klik dan hier.



Vinden jullie pancakes ook zo lekker? (:

xxxxxxx

8 comments:

  1. Ahh ziet er heerlijk uit! Mooie foto's :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmm lekker, de foto's zijn goed gelukt ze stralen een hele leuke sfeer uit!

    Ik volg je via bloglovin'
    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Het artikel staat 20 augustus online op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen