maandag 26 augustus 2013

Maskertjes van Dr. van der Hoog

Laatst wilde ik met een vriendin een maskertje kopen en toen zagen we deze opeens liggen! Ik had ze nog niet eerder gezien. We vonden ze ook niet zo duur, dus kochten we ze! (:





Ik vind ze er heel erg leuk uit zien! De bovenkant is voor jou en de onderkant is voor je vriendin. Ze zijn ook maar €1,79! Het bubblegum maskertje ruikt heel erg lekker, maar wordt helaas niet hard en dat vind ik altijd het leukste, haha. In het glitter maskertje zitten ook echt glitters! Dat blijft niet op je gezicht zitten als je het eraf haalt. Als ik nog een keer een van deze twee maskertjes zou kopen zou ik denk ik toch die met glitter kopen, van ik vind het ook altijd leuk als je het maskertje er gewoon af kan trekken.

We kochten ze bij de Etos, en helaas hadden ze daar niet het maskertje met cupcake. Die lijkt me heel erg lekker ruiken!

Heb jij al is één van deze maskertjes geprobeerd?


xxxxxx

9 comments:

  1. Ik heb het maskertje met cupcakes die is heel fijn. Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er drie geprobeerd, behalve de glitter variant, en vond ze eigenlijk niet zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke maskertjes zijn dat! Ik heb de bubbelgumversie geprobeerd en die met glitters ook, ik vond die een beetje naar Axe deo ruiken, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze nog nooit geprobeerd maar wel zien liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me leuk om uittetesten, maar een echt 'hebben-factor' is het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn echt leuk om te doen! Ik heb ze laatst ook met een vriendin gedaan. Ik had die Glitter Glow, want van die Tequilla krijg ik een hele rode huid.. Die cupcake ruikt heel lekker btw.

    Ik volg je, volg je terug?

    x
    Theglittercompany.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen