donderdag 15 augustus 2013

3 strikjes van Claire's + hoe ik ze draag met los haar!

Laatst was ik bij Claire's en zag ik deze leuke strikjes hangen. Ik kocht ze bij elkaar en ze waren € 6. Best duur vond ik, maar ik ben er wel heel erg blij mee!


Ik wilde de foto's zelf maken, dus mocht ik Eva's haar gebruiken. (: Eva is een hele goede vriendin van mij en ze heeft zooo mooi haar. Ze heeft dit gewoon niet gekruld!


Ik vind strikjes met los haar echt heel erg leuk, eigelijk staan strikjes altijd leuk! De dinge die ik met Eva's haar heb gedaan zijn niet zo bijzonder, maar ik wilde de strikjes gewoon even laten zien.



De kleur van dit strikje vind ik heel erg mooi. Het staat heel erg leuk bij Eva's oorbellen!



Normaal heb ik niks met panterprint, maar ik vind panterprint best wel leuk staan bij bruin en rood haar. Ik ben ook heel erg blij met dit strikje!



Dit waren de 3 strikjes! Bij de Claire's hebben ze nog veel meer soorten strikjes, ook in verschillende maten!



Wat vind jij van strikjes?

xxxxxxxx

8 comments:

  1. ziet er leuk uit en ze heeft inderdaad mooi haar zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er mooi uit! Ze heeft inderdaad prachtig haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk zeg! Heb er laatst naar gekeken in de claire's maar heb ze uiteindelijk niet mee genomen. Volgende keer shop ik ze!

    BeantwoordenVerwijderen