vrijdag 30 augustus 2013

3 keer genomineerd voor de Liebster Award!

Een week geleden werd ik door Lola genomineerd voor de Liebster award. Ik kende het nog niet maar ik vond het heel erg leuk! Daarna ik ging een paar dagen op een mini vakantie naar Zeeland, toen ik terug kwam zag ik dat ik nog twee keer was genomineerd door Anouck en door Simone. Ik vind het heel erg leuk dat ik 3 keer ben genomineerd! Het was alleen niet zo slim van mij om niet gelijk het artikel te maken..


Ik kende zelf het hele Liebster award nog niet. Maar in het artikel van Lola, Anouck en Simone kwam ik er een beetje achter hoe het werkt. Ik leg het nog even uit voor als je nog niet wist wat het was! Het is een award die blogs onder de 200 volgers aan elkaar doorgeven. Als je bent genomineerd moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon heeft bedacht die jou heeft genomineerd. Je moet zelf ook weer 11 mensen nomineren en 11 vragen voor hun bedenken. Ik ga van elke 5 vragen beantwoorden, omdat het anders toch best veel was voor 1 artikel! (:

Wat is je favoreite mascara ooit?
Ik denk dat dat die gele van Maybelline is. Volgens mij heet 'ie; the colossal volum express.

Hoe zou je je eigen stijl noemen?
Ik denk best normaal. Ik hou heel erg van schattige blousjes en kleurige dingen, maar ik heb ook heel vaak kleren aan die ik gewoon lekker vind zitten!

Waar ben je het meest tevreden mee, qua uiterlijk en innerlijk?
Phoe, moeilijk. Ik denk bij uiterlijk rood haar. Eerst vond ik dat altijd heel erg stom en wilde ik graag blond haar hebben omdat meer mensen dat hebben. Maar nu vind ik het eigelijk wel leuk. ^^ En innerlijk vind ik best moeilijk, ik denk dat dat is dat ik meestal wel vrolijk ben. Maar ik vind dat best gek om over jezelf te zeggen.

Wat is de meest foutste "make-up fout" die je kunt maken.?
Haha, leuke vraag! Ik vind het zelf altijd moeilijk om een goede foundation te vinden, omdat ik een best lichte huid heb. Maar als je zo bij je kaak en kin zo'n bruine rand ziet, omdat iemand een té donkere foundation heeft gebruikt vind ik de 'foutste' fout denk ik.

Wat vind je het leukste aan make-up?
Ik draag helemaal niet zo veel make-up, maar ik vind het gewoon zo leuk dat je er zo veel mee kan. Dat klinkt misschien gek, maar meer dat als je een egale huid wilt dat je dan foundation op kan doen, of als je donkerdere wimpers wilt, je dan mascara opdoet. Niet dat ik dat allemaal doe hoor. Oja, en dat er zoveel verschillende dingen zijn, dat vind ik ook leuk!

Waarom ben je je blog begonnen?
Ik ben een blog begonnen, omdat ik net een halfjaar een camera had. Maar na een tijdje wist ik niet meer zo goed waar van ik foto's wilde maken. Ik wilde ook dat ik ergens al die foto's op kon zetten. Ik vond beauty en fashion al heel erg leuk, dus bedacht ik om gewoon daar van foto's te maken en op m'n blog te zetten. En ik las altijd de blogs van Vera en Teske en het leek me gewoon leuk om er zelf 1 te hebben!

Heb je een bepaalde stijl? 
Ja, maar het is denk ik een beetje casual en 'cute'. Ik hou er gewoon van als kleren er vrolijk uit zien. Eigelijk is m'n stijl ook niet echt 'cute' want ik heb ook vaak schoenen of kleren met studs.

Wat zijn je favoriete winkels voor make-up en/of kleding?
Mijn favoriete kledingwinkels zijn H&M en Forever 21. Ik ben nog maar 1 keer bij de Forever 21 geweest, maar ik bestel ook soms wat. En bij de H&M hebben ze gewoon heeel erg veel. Van make-up als winkel denk ik Kruidvat, omdat ze daar Catrice en Essence hebben, dat zijn m'n favoriete merken omdat ze zo goedkoop zijn!

Wat doe je graag als je een hele dag voor jezelf hebt?
Als ik geen huiswerk heb of nog m'n kamer moet opruimen, ga ik meestal of een serie kijken of een film of youtube filmpjes. En het liefste in m'n pyjama. (:

Hoe ziet je slaapkamer er op dit moment uit?
Ik heb net m'n slaapkamer veranderd en hij is bijna af. Daar komt nog een keer een artikel over!

Als je nu het vliegtuig zou kunnen pakken, waar zou je dan heen gaan?
Naar Parijs. Ik ben daar 1 keer geweest met m'n vader en ik vond het echt geweldig!

In welk jaar van school zit/ga je nu?
Ik ga naar 3 VWO.

In welke winkels ga jij echt nooit winkelen?
Nou ik kom niet zo vaak in de Only en in de Pieces, omdat ik meestal naar de Vero Moda ga en ze daar dat verkopen.

Wat is je grootste blunder die je hebt mee gemaakt?
Uhh, dat zijn er best veel. Een blunder die ik altijd genant blijf vinden is dat ik een keer in de Kruidvat was en dat ik heel lang had zitten twijfelen tussen een roze en een paarse sieraden hanger. Uiteindelijk had ik de paarse genomen en ging ik in de rij staan. Er stond een oude man voor me en vroeg 'Heb je toch de paarse genomen?'. Dus ik zei ja en ik begon een heel verhaal te houden met waarom ik niet voor de roze had gekozen. Toen keek hij me heel gek aan en zei hij dat hij het niet tegen mij had maar tegen ze vrouw. Dat was best wel genant.

Geloofde jij dat de wereld in 2012 verging?
Nee, ik geloofde dat niet hihi. (:


Dat waren alle 15 vragen! Dit zijn de 11 mensen die ik heb genomineerd:
http://thebeautyjudgement.wordpress.com/
http://totallydanique.blogspot.nl/
http://pandasandpeanutbutter.blogspot.se/
http://youarebeautytastic.wordpress.com
http://juliettejasmijn.blogspot.nl/
http://www.elegantic.nl/
http://myawesomelifeasrobin.blogspot.nl/
http://lovelyphotographers.blogspot.nl/
http://elineboot.wordpress.com/
http://sdeborah.wordpress.com/
http://www.wildflowersandthings.nl/

En dit zijn mijn 11 vragen:
Wat vind je het leukst aan bloggen? | Wat is je favoriete make up product? | Als je zelf een make up product zou mogen bedenken, wat zou dat dan zijn? | Weten veel mensen in je omgeving dat je blogt? | In welk leerjaar zit je en in welk niveau? | Zonder welk make up merk kan je echt niet? | Wat is je favoriete blog? | Waarom begon je met bloggen? | Wat is je favoriete social media? | Wat is je kleding stijl? | Wanneer begon je met bloggen? |

Ik vond het heel erg leuk om de vragen te beantwoorden! Kende jij Liebster award al?


xxxxxxxxxx


15 comments:

  1. Ik heb dit al op meerdere blogs gezien, leuk dat je 3 keer bent genomineerd! Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je me hebt genomioneerd !
    ik ga hem zeker doen :D
    en kende hem nog niet trouwens (:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vragen. Ik was zelf ook gneomineerd :)
    x fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je me genomineerd heb, dankjewel!
    Ik ga snel ook een artikel maken (:
    Liefs, Robin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je me genomineerd hebt, bedankt! (:
    Leuk ook om jou antwoorden te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat enorm lief dat je me hebt genomineerd, helaas ben ik heel erg druk met de afronding van mijn stage, de evenementen die ik daarvoor nog mag lopen en het aankomende schooljaar. Hierdoor ga ik het naast mijn dagelijkse artikelen (die ik meestal al een stukje van te voren schrijf) geen tijd meer over bijna. Ik waardeer het wel heel erg dat ik ben genomineerd, echt super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaah het is echt awkward als je reageert op iets wat niet tegen jou was :p ik heb het ook is gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cool dat je 3 keer bent genomineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh echt superlief dat ik ben genomineerd! Ik ga hem binnenkort plaatsen op mijn blog! Ik vind dit soort tags nu toch best leuk om te doen :) Leuk om te lezen! Ik ben benieuwd naar je kamer! :) Haha wat genant van die blunder omdat het toevallig allebei paars was haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahw wat leuk dat ik ben genomineerd, heel erg bedankt! Ik heb helaas de liebster award al wel een keer gedaan, maar ik ga zeker een keer een artikel maken over leuke, kleine blogs. Die van jou komt er dan ook vast en zeker in!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lief dat je me hebt genomineerd <3
    alleen op mijn oude blog heb ik hem al een aantal keer gedaan ,maar toch bedankt,heel lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je me hebt genomineerd! Ik ga het artikel ook doen, ik kende de liebster award nog niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen