zondag 14 juli 2013

Shoplog Etos, Kruidvat, Hema met Anna!

Ik ging met Anna wat spullen kopen in de stad. We hebben niet heel veel winkels in ons stadje, maar we vonden het wel gewoon leuk om naar wat drogisterijen te gaan. In deze shoplog laten we zien wat we allemaal hebben gekocht. Enjoy!




Alles wat schuingedrukt is is van Anna en de rest is van mij.

Garnier Fructis shampoo - €3,09
Dit is de Garnier Fructis shampoo in Grapefruit en dit is echt een budget shampoo die er lekker zomers uit ziet. Deze raadde Lotte me aan omdat ze hem zo fijn vond, dus ik ben benieuwd!


Hema stop spot - €4,-              Hema verzorgende crèmegel - €4,-

Anna raadde mij deze crémegel aan van de Hema. Ze zei dat hij erg fijn is, maar wel snel op gaat. Hij is ook blauw! Dat vond ik wel leuk. Ik had nog een budget gezichtscréme nodig dus deze vond ik daar erg goed voor. Dan heb ik ook nog een puistjes créme gekocht. Allebei trouwens voor € 4. Alleen zit er wel weinig in, maar het is gelukkig niet zo duur. Ik ben hier heel erg blij mee.

Toni&Guy Sea Salt Spray - €12,99
 Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zag deze in de winkel en werd er meteen verliefd op. Ik zocht al een tijdje een goede salt spray. Volgens mij is hij echt heel goeie kwaliteit en de flacon voelt ook heel goed. Vandaar dat hij zo duur is... Maar ik ben er echt heel erg blij mee!


Batiste droogshampoo bloemen - €4,49
Deze droogshampoo hebben we allebei gekocht! We wilden hem allebei al heel lang, alleen we wisten nog niet in welke geur. Uiteindelijk zijn we voor de bloemen gegaan. Deze ruikt heel erg lekker en ziet er leuk uit! We wisten niet dat je deze gewoon bij de Kruidvat kon kopen! Dat was erg fijn, want we zochten naar een droogshampoo en toen zagen we opeens deze. Het is ook heel handig voor op reis en als je het druk hebt en geen tijd hebt om je haar te wassen.

Dit was onze shoplog, we hopen dat jullie het leuk vonden!

Wat vinden jullie van onze aankopen?


xxxxxxxx Lotte & Anna



3 comments:

  1. Jullie hebben leuke dingen gekocht en vooral die toni&guy sea salt spray vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! De Toni&Guy sea salt spray staat ook alweer eventjes op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen hebben jullie gekocht! Die droogshampoo wil ik ook nog graag.

    BeantwoordenVerwijderen