zondag 7 juli 2013

Recept: Marshmallow Milkshake

De laatste tijd vind ik het echt heerlijk om milkshakes te maken! Vandaag heb ik een marshmallow milkshake voor jullie!


Dit recept is voor 5 personen.


Dit heb je allemaal nodig. Ook natuurlijk een ijslepel en 5 bekers en eventueel rietjes. Als eerste doe je 2,5 dl melk in een kom, of een grote beker. Daarna voeg je het ijs toe. Je hoort er dan 5 bolletjes ijs bij te doen, alleen ik vind het altijd wat lekkerder om wat meer te doen.


Het lekkerste bij marshmallows is vanille ijs maar slagroomijs kan ook.


Dan 1 zakje vanille ijs toevoegen.


En dan mixen met de staafmixer. Als je een blender hebt kan je het natuurlijk ook daar in doen.


Dan knip je de marshmallows in kleine stukjes. Ik had marshmallows in de vorm van frietjes, daardoor kon ik ze erg klein maken. Maar ze hoeven niet persee zo klein te zijn.


Als je ze erbij doet hoef je nog maar heel even te mixen, anders worden de stukjes te klein. En dan ben je klaar!



Eet smakelijk! (:


xxxxxxx

1 comments: