woensdag 10 juli 2013

Nail art: Watermarble Haarspray

Deze nail art zag ik al een tijdje geleden bij beautylab. Ik vond hem heel erg leuk en ik wilde hem altijd nog een keertje doen. Als je het fijn vind kan je het filmpje van beautylab kijken en anders leg ik het nog even uit!


Dit is het filmpje van beautylab:




Ik heb wat van deze kleurtjes gebruikt, maar je kan zelf kiezen wat voor soort kleurtjes je gebruikt. Ik heb gekozen voor blauw paars tinten.



 Als eerste lak je al je nagels wit, twee laagjes. Je zorgt dat het goed droog is!


Dan plak je je nagels af met plakband. Het hoeft niet heel precies, want je kan daarna altijd nog met nagellak remover er over heen gaan.


 Dan pak je een glas en doe je er een druppel nagellak in. Als je er met haarspray over heen sprayd, dan ziet het er ongeveer zo uit.


Dit doe je bij elke nagel en dan doop je je vinger er steeds in. Dat ziet er dan zo uit.


Als je genoeg kleurtjes hebt gedaan kan je het plakband eraf halen.


En dan doe je er een topcoat overheen en zo ziet het eruit! Ik was erg tevreden met het eindresultaat. Ik moest hier nog wel een paar stukjes nagellak naast m'n nagel weg halen. In deze blogpost heeft mijn zus trouwens alle foto's gemaakt, zodat ik m'n nagels beter zelf kon lakken!


Wat vinden jullie van deze nail art?

xxxxxxx


5 comments: