vrijdag 19 juli 2013

Miss sporty: Pump up Booster waterproof mascara & eyeliner review

Voor de zomer had ik echt een waterproof mascara en eyeliner nodig. Zodat ik gewoon de hele dag kan zwemmen en me geen zorgen hoef te maken over m'n make up. Dit setje is nieuw in de collectie van Miss Sporty dus hier was ik erg benieuwd naar!


Ik vind het heel handig van Miss Sporty dat deze bij elkaar passen. Zo weet je dat je precies dezelfde kleur hebt en dat ze allebei even goed of even slecht zijn. Ik vind dat de mascara er erg leuk uitziet en het valt op in je stash. In de winkel valt het ook gelijk op dat de mascara en eyeliner bij elkaar horen, omdat ze dezelfde kleuren hebben. Er is maar 1 kleur van deze mascara dus dit is nummer 001 in Black. De eyeliner vind ik ook gewoon mooi, maar het is niet heel erg bijzonder. Het klinkt misschien gek, maar door de blauwe kleur heb je ook sneller door dat het waterproof is. (:


Ik vnd de borsteltjes allebei wel goed. Het eyeliner borsteltje is niet erg bijzonder. Het mascara borsteltje is wel erg groot en dat vind ik heel erg fijn.

Bovenste: zonder mascara en eyeliner, onderste: alleen met eyeliner

Ik vind de eyeliner erg fijn en mooi. Het kwastje brengt fijn aan, alleen kan je niet hele dunnen lijntjes maken. Het is ook waterproof! Je kan niet heel erg met je vingers in je ogen gaan wrijven, maar zwemmen kan wel!




En zo ziet het eruit met mascara en eyeliner. Ik de mascara erg fijn. Niet de fijnste mascara die ik ooit heb gehad, maar wel 'gewoon' fijn. En het is waterproof!



De mascara kost trouwens € 4,49 en de eyeliner 3,49!

Gebruiken jullie waterproof mascara en eyeliner, zoja welke?

xxxxxxx

2 comments:

  1. Fijne review, die eyeliner ga ik zeker proberen als mijn huidige op is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eyeliner lijkt me inderdaad wel erg fijn!

    PS: Winactie op mijn site!

    BeantwoordenVerwijderen