zondag 28 juli 2013

Leuke dingen die je kan doen als al je vriendinnen op vakantie zijn (:

Mijn beste vriendin vroeg of ik hier een artikel over wil schrijven. Ik heb 1 week dat er haast geen vriendinnen niet op vakantie zijn. In dit artikel vertel ik wat dingen die ik leuk vind om dan te doen!


Ik hou zelf heel erg van filmpjes en foto's maken. In mijn huis heb ik ongeveer van alles al een keer een foto gemaakt, daarom ben ik de laatste tijd meer van de filmpjes. Mijn eerste idee is een film maak challenge. Je kan zelf bepalen hoeveel dagen je dat doet, ik heb het een keer 14 dagen gedaan. Het houd in dat je bijvoorbeeld 14 dagen elke dag een filmpje moet maken, bijvoorbeeld een soort Lookbook filmpje of dat je iets bakt of iets anders leuks. Dit heb ik gedaan toen ik net m'n camera had. Het is vooral heel grappig om ze terug te kijken. Ik heb ze alleen niet online gezet of iets, omdat dat een beetje awkward zou zijn.. Hahah! Je kan dit ook doen met foto's en ze dan bijvoorbeeld wel bloggen of zo.
Een pop up boek maken! Dat vind ik zelf echt heel erg vet. Dat is zo'n boek met heel veel foto's en plaatjes en als je dan een bladzijde omslaat is het 3D.


Deze hierboven vind ik heel erg vet! Alleen is dit niet met foto's. Een andere die ik heel erg vet vind is uit my sister's keeper. Ik weet niet of je die film kent, maar daar heeft de hoofdrolspeelster ook zo'n boek gemaakt. Dat is wel meer een scrapbook maar ik vind het echt heel erg mooi!


Als je al op vakantie bent geweest kan je natuurlijk nog heeel veel youtube video's terugkijken die youtubers online hebben gezet toen jij er niet was.
Als je nog geen blog hebt, kan je een blog beginnen en heel veel voor uit bloggen zodat daarna als je vriendinnen er weer zijn je je blog beter kan bijhouden. Dat kan ik je aanraden! (:
Mijn laatste tip is, ga werken. Het klinkt misschien gek, ik doe het zelf ook niet. Ik pas trouwens wel op, maar ik denk dat je na de zomervakantie als je heel veel geld hebt verdient er echt blij mee bent dat je het hebt gedaan. Ik heb zelf altijd het probleem dat ik niet weet wat ik kan doen, omdat nog maar 14 bent. Maar bij ons in de buurt kan je bessenplukken en vanaf je 15e mag je al afwassen in restaurants, misschien niet heel leuk maar dan mag je het jaar daarna, als je 16 bent, wel waarschijnlijk ober zijn. (:

Dat waren mijn tips! Het zijn gewoon dingen die ik leuk vind, dus het kan ook zijn dat je het allemaal niet leuk vind! ^^

xxxxxxxx

2 comments:

  1. Handige tips! Ik ga denk ik nog wel een keer in de vakantie een soort scrapbook maken, lijkt me erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen