woensdag 17 juli 2013

Gastartikel Van Anna: Style Scrapbook Agenda 2013/2014

Het is weer zomervakantie en tijd voor een nieuwe schoolagenda! Eerst was ik van plan om een 'saaie' maar overzichtelijke schoolagenda van de Hema te kopen, maar deze kon ik echt niet laten liggen! Dit is de Style Scrapbook agenda van de fashionblogger Andy van stylescrapbook.com. Lees verder voor waarom ik het zo'n fijne agenda vind!










De voorkant vind er heel leuk uit zien! De kleur vind ik heel mooi en de kaft voelt heel fijn. Ook heeft het zo'n elastieken band die altijd handig is om hem dicht te houden en om bijvoorbeeld iets tussen te bewaren. En het zwarte lint is natuurlijk altijd handig om te weten waar je bent. De kleine fashion foto's
zijn papier en kunnen eraf gehaald worden.

Dit is de voorkant zonder de fashion foto's. Het ziet er heel simpel en netjes uit, maar toch heel mooi. Het voelt echt heel goed om hem vast te houden.


Zo ziet een normale week er ongeveer uit. Heel overzichtelijk maar toch met een ticje fashion. Super leuk!



Ook zijn er heel veel bladzijde voor notities met leuke foto's erbij en voor de rest alle ruimte voor jezelf. Dit vind ik echt heel fijn! Ik heb vaak dat ik even wat wil schrijven of wat moet onthouden.



Ik ben echt een beetje verliefd om deze agenda. Hij is gewoon precies wat ik zoek als agenda. Mijn agenda van vorig jaar was met van die ringetjes aan de zijkant, maar dat werd na een tijdje heel vervelend. Uiteindelijk viel hij bijna aan elkaar! Ik ben benieuwd hoe deze het schooljaar gaat overleven!

Wat voor schoolagenda gaan jullie kopen/hebben jullie gekocht? En wat vinden jullie van deze?

xoxoxox Anna 

4 comments:

  1. Wat een leuke agenda! Heb deze nu al vaker voorbij zien komen op andere blogs. Jammer dus dat ik al een nieuwe agenda heb gekocht, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt leuk! Ik heb gewoon eentje van de Hema, maar daar wil ik graag een soort 'Fashionagenda' van gaan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik wist niet dat Anna/Style Scrapbook een agenda had!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello, is it still in the shops? Do you know in which one I can find it?

    BeantwoordenVerwijderen