woensdag 31 juli 2013

Favorieten beauty youtuber atm #2

Misschien klinkt het gek, maar ik heb soms echt een tijdje dat ik bepaalde video's op youtube heel erg leuk vind en soms ook weer helemaal niet. Hier zie je die van mij at the moment! Oja, de vorige keer deed ik het over Michelle Phan, die vind ik nog steeds heel leuk! Dit keer doe ik het over zoella280390.


Ik vind dat ze er altijd heel erg leuk uit ziet, en ze maakt leuke filmpjes! Vooral haar haar is heel erg mooi. Hieronder zet ik wat filmpjes die ik het leukst vind!


Dit is haar filmpje die het meest is bekeken. Het is de eerste keer dat ze helemaal geen make up op had in een filmpje!



Hier laat ze hele leuke haarstijlen zien. Ik vind de staart en los het mooist!



Dit m'n artikel over Zoë. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat vinden jullie van haar?

xxxxxxx

6 comments:

  1. Ik volg haar ook vind haar erg mooi en grappig ook :) wel jammer dat ze weinig tutorials maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoë is echt leuk, haar britse accent is zo cool! Ik vroeg me trouwens af hoe jij ervoor hebt gezorgd dat altijd eerst een foto en dan de titel van je bericht hebt op de homepagina?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ik heb daar zelf niks aan gedaan, behalve een template voor blogger kopiëren. Als je het ook wilt kan je zoeken op Google ' template blogger ' en dan komen er heel veel! Zelfdie veel mooier dan die van blogger zelf. Als je met een andere website blogt kan je dat gewoon vervangen voor blogger. Veel succes ! (: xxx

      Verwijderen
  3. Zoë is ook éen van mijn favorieten, ze is prachtig maar haar persoonlijkheid is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen