zondag 21 juli 2013

Essence Stay Matt lip cream review

Als je veel blog's volgt, heb je deze lip cream van essence al waarschijnlijk een keertje voorbij zien komen. Ik wilde hem ook heel erg graag omdat ik er zo veel positieven reacties over hoorde. In dit artikel lees je mijn review!

Voor als je deze lip cream nog niet kende, het bijzondere aan dit is dat het mat is. Ik was heel erg benieuwd naar hoe dat werkte, omdat ik me gewoon niet kon voorstellen dat iets creamigs(?) mat zou zijn. Deze lip cream is nummer 01 en heet Velvet Rose.



De verpakking lijkt erg op de lipglosjes van essence, alleen hebben die geen grijze maar een zwarte dop. Die zijn trouwens ook erg fijn! De lip cream is er ook nog in 3 andere kleuren. Het is trouwens € 1,99. 

Ik wilde graag een nude kleur, zodat ik hem gewoon elke dag kan dragen en m'n make up er niet té uit ziet. En ik wilde graag een goedkopen!


Bij de linker foto heb ik niks op en bij de rechter heb ik het alleen op op m'n onderlip. Ik vind deze kleur erg mooi en het is zeker nude. 


En zo ziet het eruit met de lip cream op! Ik vind de kleur erg mooi en het is zeker mat. Niet zó mat dat het er te droog uit ziet, maar ik vind het wel mooi mat. 
Ik ben heel erg blij met deze lip cream!

Hebben jullie al 1 van de 4 lip creams van essence? En wat vinden jullie ervan?


xxxxxxx



5 comments:

  1. Die kleur staat je goed! ik wil ze ook nog eens gaan proberen maar heb al zoveel andere lipproducten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk vind ik dit niet echt een hele mooie lipgloss. Maar hij is wel mooi neutraal, dus voor school zal hij vast heel mooi zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hij is echt mooi! Die ga ik zeker eens uitproberen, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wauw! Zit er ook over te denken om hem te kopen. Wat een mooie glimlach heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen