vrijdag 26 juli 2013

e.l.f. wishlist!

Ik hoor altijd best veel over het merk eyes lips face (eyeslipsface.com). Maar ik heb er zelf nog niks van. Ik ben van plan als ik terug ben gekomen van vakantie en nog geld over heb, dat ik dan wat producten ga bestellen. Hier zie je mijn wishlist!


Ik denk dat ik  niet alles ga kopen, maar dit lijkt me heel erg leuk! (:

Deze set met 5 kwasten en een kwasten hoes zou ik graag willen hebben! Deze kost € 3,81 en het lijkt me heel erg fijn! Mijn kwasten stash is nog niet zo groot, daarom wil ik er graag nog wat kwasten bij hebben. Ik wil trouwens ook heel graag van die nep RT kwasten op ebay kopen! Dit is de link van deze kwasten.


Ik ben ook erg benieuwd naar dit palette! De kleuren vielen me gelijk op. Dit is een palette die ik ook nog in echt zou kunnen gebruiken. Hij kost € 4,57 en dit is de link.


Deze kleuren vind ik erg mooi! Dit setje kan je ook in andere kleuren kopen en kost maar € 2,28! Dat vind ik echt super goedkoop. Alleen de middelste kleur vind ik iets minder mooi.. Maar alsnog 2 lakjes voor 2,28 euro is super goedkoop! Dit is de link.

Ik had nog een concealer nodig en deze viel me gelijk op. Hij ziet er erg goed uit en is in 3 kleuren verkrijgbaar. Als ik deze ga kopen koop ik de lichtste kleur. Er zit ook nog een witte highlighter bij! Die heb ik nog niet dus dat vind ik ook erg fijn. Deze concealer/highlighter kost € 2,28. Dit is de link.


Dit was m'n wishlist! Wat vind jij van de producten?


xxxxxxx

4 comments:

  1. Ben ook erg benieuwd naar dat palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze site had ik al ontdekt toen tina nog bestond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en er staat: Dit is een palette die ik ook in echt zou kunnen kopen.... ik denk dat je bedoeld in HET echt

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat palette lijkt me erg fijn, Vera heeft die ook maar dan met kleurtjes en die schijnt erg goed te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen