maandag 15 juli 2013

Budget gezichtverzorgings producten tip!

Deze gezichtsverzorgings producten heb ik nu een weekje, en ik ben er heel erg blij mee! Ze zijn heel erg fijn, in dit artikel vertel ik er wat meer over.





Ik vind dat de producten er erg leuk uitzien. Hema heeft erg veel gezichtsverzorgings producten, dus ook voor allerlei andere types huid. Deze producten zijn voor de onzuiveren huid. 


Hema - Stop spot € 4


Dit is een soort 'puistjes créme/gel'. Het is een hele kleine tube met een créme die je op je puistjes kan smeren en dan drogen ze zeg maar uit. Je hebt hier natuurlijk niet zo veel van nodig, maar ik vind alsnog dat er erg weinig in zit, maar 10 ml. Voor de rest vind ik hem wel erg fijn!

 Hema - reinigingsgel 3 á 5 euro

De reinigingsgel is erg simpel. Je kan er gewoon goed je gezicht mee wassen. Ik ben hier erg blij mee en hij is erg goedkoop, net zoals al deze producten.


Hema - verzorgende crémegel € 4

Deze crémegel is ook erg fijn! En ja, hij is blauw. Dat zie je niet als hij op je gezicht zit. (: De crémegel heeft geen nadelen en is fijn te gebruiken met de stop spot. En natuurlijk met de reinigingsgel!




Ik vind dat de tube's er ook erg leuk uitzien. Met die teksten, dat is nog een pluspunt!

Heb jij al wel is deze prodcuten gebruikt? Of kende je ze al?


xxxxxxx

4 comments:

  1. Ik ken deze producten niet ze lijken me best fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de verpakkingen er heel erg leuk uit zien haha, mijn facewash van garnier is bijna op. Misschien dat ik even een kijkje neem bij de HEMA :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die teksten op de verpakkingen zijn echt al heel schattig! Ik heb een coverstick voor puistjes van die lijn en die is erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen