woensdag 24 juli 2013

Batiste Droogshampoo blush

Droogshampoo's bestaan al best lang, alleen de laatste tijd lees ik er heel veel over op andere blogs. Ik wilde zelf ook graag een droogshampoo en ik had al goede dingen gehoord over die van batiste. In dit artikel lees je mijn review!


Er zijn best veel geuren, ik heb voor Blush gekozen. Dat is een geer die naar bloemen ruikt.


Ik vind de geur heel erg lekker! De Batiste droogshampoo kost € 4,49.


Op de achterkant staat een duidelijke uitleg over hoe je het moet aanbrengen. Toen ik het de eerste keer gebruikte, zag ik heel goed verschil! Ik vind droogshampoo echt heel erg handig, omdat ik m'n haar altijd om de dag was. Alleen ik weet dat het beter is om het minder vaak te wassen. Ik denk dat ik nu om de 2 dagen m'n haar ga wassen en op de derde dag deze droogshampoo gebruik! (:


Wat vinden jullie van droogshampoo?

xxxxxxx

3 comments:

  1. Ik heb deze ook hij is erg fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind deze een van de meest aangename geuren in de droogshampoo wereld tot nu toe :p

    BeantwoordenVerwijderen