zaterdag 22 juni 2013

Primark Embellish 3D Manicure

Deze set om caviar nails te maken heb ik all een tijdje geleden gekocht. Vandaag ging ik hem uitproberen!


Dit is de set. Ik vind de verpakking erg mooi. Aan de binnenkant heeft het een soort van gespiegeld karton. Deze set kost 3 euro.


En dit zit er allemaal in. Een lakje voor onder de kleine pareltjes. De pareltjes en een trechter waar je de balletjes weer door heen kan doen als je klaar bent. Ik vind het leuk dat ze dit trechtertje erbij hebben gedaan, want dat lijkt me erg handig!


Op de achterkant staan de 4 stappen die je moet zetten. Als eerste moet je je nagels twee keer lakken met de parelmoer kleur. Deze set is er trouwens in heel veel kleuren. Ik heb voor deze gekozen, omdat ik wit ook goed bij andere kleuren kan doen.

Nagels zonder iets

Met 1 laagje van de parelmoer kleur

Nu is het belangrijk dat je gelijk na de tweede keer dat je je nagels lakt de balletjes er overheen strooit. Zo blijven ze het best zitten.


Ik was m´n nagels buiten aan het lakken, maar toen begon het opeens te regenen. Dus nu zijn alle foto´s binnen. Zorg ervoor dat je iets onder je nagels houdt als je het eroverheen strooit. Bij mij kwam er heel veel naast...  ^^


Dan stap 3 en vier. De pareltjes weer terug doen en 15 tot 20 minuten wachten.


Dit was net na ik de kleine pareltjes op m'n nagels had gedaan. Ik was echt verbaasd! Ik had echt niet verwacht dat het zo mooi zou zijn. Ik dacht dat het echt niet lekker zat en dat het er gelijk allemaal af zou vallen, maar dat was niet zo!


En dit was na een kwartiertje. Ik ben er echt tevreden mee! Ik denk dat ik de volgende keer alleen m'n ringvinger doe, want dat vind ik denk ik net wat mooier en wat lekkerder zitten.


Kennen jullie deze caviar nails set al?


xxxxxxx

7 comments:

  1. Wauw heel mooi! ook een beetje bruidsachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad best mooi uit! Ik had ze nog nooit uitgeprobeerd, moet ik toch maar eens gaan doen. Ik vind trouwens je lay-out heel gaaf geworden met die berichten side view, of hoe dat ook heet ;)

    BeantwoordenVerwijderen