woensdag 12 juni 2013

Polyvore #3 Zomer Blousjes

Ik ben helemaal gek op blousjes. Vooral als van die korte voor boven je shortje. Vandaag laat ik wat leuke blousjes van Polyvore zien!




Blouses

Blouses by lotttie featuring a nude shirt


Ik vind het blousje met bloemen niet zo heel erg leuk, alleen ik hou gewoon in het algemeen heel erg van blousjes met bloemen. De combinatie van spijkerstof en strepen vind ik ook heel leuk. En het roze blousje is er ook in het blauw.


Blouses



Ombre komt bij mij steeds weer terug. Ik vind het zo erg mooi! Afgelopen zaterdag heb ik geshopt, en toen heb ik ook een ombre jurkje en ombre slippers gekocht. (:
Dit blousje met ombre vind ik dus ook super leuk! En donker rood blijf ik ook gewoon een hele mooie kleur vinden. Het staat ook erg goed bij kant. Alleen ik denk niet dat ik zoiets snel aan zou doen in de zomer. Het witte blousje vind ik ook heel erg leuk, maar die is iets simpeler.

Blouses



Deze blousjes zijn allemaal iets 'gekker'. Die rechter is mijn favoriet! Ik heb eigenlijk zo'n soort blousje, maar dan met konijntjes en die is lichtblauw. Ik wil ze gewoon allemaal. (:


Dit is m'n lievelings blousje. Die met die konijntjes. ^^ Dit blousje is van de Forever 21.


Houden jullie ook zo veel van blousjes? 

xxxxxxxx

2 comments:

  1. ooh, dat met die konijntjes is echt de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post, jou blousje vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen