donderdag 6 juni 2013

Pictures #3 random

Hoi! Vandaag laat ik wat foto's zien die ik de laatste tijd heb gemaakt. Het heeft helemaal niks met beauty te maken, maar ik vind het toch leuk om soms wat foto's te laten zien die ik heb gemaakt.


Dit schilderij heb ik laatst met twee vriendinnen gemaakt. Het is best groot! Het was super leuk om te doen want we hadden aan de zijkant kranten opgehangen zodat we met verf konden gooien enzo. (: Ik ben de rechter.


Een tijdje geleden wilde ik een artikel schrijven over mijn ringen, maar ik besloot daarna om toch nog maar even te wachten totdat ik wat meer en wat mooiere had. Deze foto vind ik wel mooi!


Zon!



Planten zijn gewoon heel erg fotogeniek. Vooral bloemen!


Schattige poes van de buren.


Bloem.


Mijn zus had heel lekker gekookt! Dit was kip met sesamsaatjes erop, volgens mij.


Weer een bloem! Hier vind ik het heel erg vet dat je door de zon die erachter schijnt gewoon de haartjes die op de bloem zitten kunt zien!


Weer de poes van de buren. Hier ziet 'ie er wat minder schattig uit, maar hij was de hele tijd aan het slapen en toen wilde ik een foto maken en keek hij me opeens aan, haha!


xxxxxxx

4 comments:

  1. Mooie foto's heb je gemaakt! Erg leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's lot! maar ehh twee vriendinnen? hoe moeten wij ooit beroemd worden als grote kunstenaars als jij onze namen niet eens op je blog zet?! ;)

    dde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Emma en Anna !! Alle credits naar jullie (: x

    BeantwoordenVerwijderen