zondag 30 juni 2013

Nail art ideeën

Laatst schreef ik over hoe m'n caviar nails setje van de Primark. Dat kan je hier zien. Ik had nog wat leuke nailart ideetjes en die laat ik in dit artikel zien!


Deze ideeën vind ik denk ik het leukste allemaal apart. Dat je al je nagels de kleur van die nagel lakt en alleen op je ringvinger m'n 'idee' doet.


Dit is wat je allemaal nodig hebt. Drie pastel kleurtjes en een wit kleurtje. Het maakt niet uit van welk merk. En natuurlijk caviar bolletjes en een topcoat een een pincet.

Mijn nagels zonder iets 


Eerst geef ik al m'n nagels 1 laagje. Zoals je ziet is dat nog niet genoeg, al helemaal niet bij pastel kleurtjes. 
Bij het tweede laagje moet je de steentjes er gelijk op doen, dus die doe je één voor één. 


Bij mijn duim heb ik een overlopend patroon gemaakt. Dit kan je doe door eerst je nagels half in de steentjes te dippen en daarna met het pincet nog wat steentjes erop te zetten en daarna een beetje aan te duwen. 


Op mijn wijsvinger had ik hetzelfde gedaan maar dan vanaf de zijkant. 



Dit is m'n favoriet! Een hele lichtroze kleur. Dit is wel heel veel werk, maar ik vind het heel erg mooi! Dit doe je ook gewoon met een pincet. Eerst leg je de steentjes in een schaaltje en daarna pak je ze met een pincet.


Bij m´n ringvinger had ik het standaard caviar nails idee gedaan.
Op m´n pink had ik ook een patroontje gemaakt. Dit deed ik weer met het pincet. Je kan ook gewoon andere patroontjes maken. Je moet wel zorgen dat je de steentjes steeds goed aanduwd, want dan blijven ze beter zitten!


En dit was het eindresultaat. Over m´n middelvinger en pink heb ik nog een laagje topcoat gedaan en die bleven ook het best zitten. 


Wat vinden jullie van deze nail art?

xxxxxxxx

10 comments:

  1. Wauw, dat ziet er echt heel gaaf uit! Je middelvinger vind ik het mooist. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wauw! Vooral de middelvinger vind ik mooi. Die ga ik zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige nailart! Ik heb alleen geen caviar set helaa;(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit! Vooral de middelvinger is heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ziet er echt mooi uit. Ik moet mijn caviar set ook weer eens uit de kast halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zien er echt cute uit. Leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen