dinsdag 4 juni 2013

L'Oréal: Elnett Satin styling spary + haar routine!

Dit is een spray om je haar te beschermen als je je haar gaat stijlen of krullen. Laatst heb ik deze per ongeluk gekocht. Echt heel erg dom, maar ik dacht dat hij 2 euro koste maar hij lag bij het verkeerde prijskaartje. En bij de kassa wilde ik hem wel houden. (:


Deze spray koste eigelijk 8,99 euro. Normaal koop ik nooit een styling spray die zó duur is. Maar, het is een hele fijne spray! En, er zit 170 ml in dus je kan er heel lang mee doen. L'Oréal belooft dat je krullen er 3 dagen in blijven zitten. Bij mij gingen de tweede dag de krullen er al een beetje uit, maar de eerste dag bleven ze wel heel erg goed zitten.


Dit vind ik heel leuk, door op het knopje waar 'unlock' op staat te drukken kan je wel spuiten, maar als je aan de andere kant weer op lock drukt kan je niet meer spuiten. Dat is heel handig als je het ergens mee naar toe wilt nemen in je tas!


Hier zie je het knopje


Mijn haar routine de laatste tijd is heel simpel en ik gebruik deze spray. Ik doe het de laatste tijd vaker los! Dan moet ik wel m'n haar in de ochtend hebben gewassen anders ziet het er gewoon niet uit. Ik was mijn haar twee keer met deze shampoo. Daarna nog met de crémespoeling van Andrélon. Na het haren wassen laat ik mijn haar even drogen en daarna spuit ik er deze spray in en ga ik het föhnen vanaf de bovenkant zodat het een beetje stijl wordt. Ik vind dat echt super fijn!

Dit is maar één product van de Elness serie van L'Oréal. Ze hebben ook nog andere spray's. Voor het beste resultaat kan je ze allebei gebruiken! Hier zie je een filmpje over hoe je die gebruikt. 
Het is heel erg belangrijk dat als je je haar elke dag stijlt of krult dat je dan bescherming gebruikt!


Gebruiken jullie altijd een beschermings spray voor dat je je haar krult of stijlt?

xxxxxxx

6 comments:

  1. Ik heb ook een spray waar ik mijn haar altijd mee bescherm, van Kruidvat huismerk. Deze lijkt me ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook, hij werkt zooo erg fijn! Ik volg je nu op bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne spray! Ik gebruik hem zelf ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als het heel fijn is is het wel wat meer geld waard :) goede uitgebreide review.

    BeantwoordenVerwijderen