vrijdag 14 juni 2013

I love summer tag ♥

Deze tag deed Vera laatst! Ik vond hem zó leuk dat ik hem ook een keer wilde doen. Hier is 'ie dan!


Deze foto heeft Vera zelf gemaakt en ik vind hem echt super mooi! Normaal had ik vanochtend al een artikel gepost, alleen vandaag ging dat niet omdat ik last had van migraine.

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Mijn favorieten nagellak, hmm. Ik denk dat ik dan niet voor een speciaal merk ga, maar mintgroen vind ik super mooi! En dan een beetje licht pastel achtig. Die kleur vind ik echt heel erg leuk voor op m'n handen. En voor m'n tenen ga ik eigelijk altijd voor een frisse rood. Dus niet zo'n donkerrood/bordeaxrood want dat is weer een beetje winterachtig.

Deze kleur bedoel ik een beetje. Dit vind ik trouwens ook echt een leuke nailart!

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Ik heb meestal niet echt knal kleuren zoals rood, roze of oranje op. Ik hou het liever bij nude, ook in de zomer! Of gewoon een lipbalsem met een roze kleur. Zodat je dat heel licht ziet vind ik mooi!

Laat je favoriete zomerjurkje zien. 
Laatst ging ik shoppen met mijn moeder, en ik zag steeds weer in alle winkels een jurkje terugkomen die ik heel erg leuk vind. Een wit jurkje met kant eroverheen. Alleen ze staan me gewoon niet. Ik weet niet waar het aan licht, maar het stond me gewoon niet. Ik hou het denk ik op jurkjes met schattige bloemenprintjes erop!


Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Strikjes voor in m'n haar! Als het erg warm is kan ik m'n haar gewoon niet los doen. En natuurlijk een zonnebril. Ik heb nog niet echt een perfecte zonnebril, maar ik ben nog aan het zoeken!

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
Uhh, kaars? Ik vind kaarsen wel leuk, maar ik vind het niet echt iets voor de zomer. En als ik er eentje aan zal doen, zal het een roze zijn die naar bloementjes ruikt. 

Wat is je favoriete body spray en parfum?
Natuurlijk de body splash van de H&M waar je hier een review van kan lezen. En favoriete parfum.. Heb ik niet echt. Nou ik heb er eentje van de Action en die was heel goedkoop, dus daar hoef ik niet zo zuinig mee te doen en dat is best wel fijn. (:


Hoe is waar jij woont zomers weer?
Ik breng dit jaar mijn vakantie door in Nederland.. Dan weet je het maar nooit. Ik weet niet of het vorig jaar was of het jaar daar voor, maar toen regende het de hélé zomer. Ik hoop niet dat dat dit jaar is in Nederland!

Wat vind jij het allerfijnst in de zomer?
Dat het in de avond zo lang licht is! Dat vind ik zó fijn. Dan kan ik gewoon buiten met m'n vriendinnen een beetje kletsen. Wel vind ik het heeel erg vervelend dat het zo warm is in de nacht. Ik kan dan echt nooit slapen.

Wat zijn jou plannen voor de zomer?
Zoals ik net ook als zei, breng ik m'n vakantie door in Nederland dit jaar. Ik ga voor ruim een weekje naar Vlieland. En ik heb nog wat leuke dingen met vriendinnen geregelt. We gaan waarschijnlijk camperen op een camping in de buurt. Daar heb ik vooral heel erg zin in!


De foto's heb ik of zelf gemaakt of komen van veracamilla.nl of van weheartit.com
Je mag deze tag overnemen voor je eigen blog!


xxxxxxxxx

4 comments: