zaterdag 8 juni 2013

H&M Body Splash Tropical Coconut

Ik was zó erg blij toen dit pakketje binnenkwam! Ik heb het een paar weken geleden besteld alleen het kwam wat later aan.. Deze geur leek me zo lekker. (:


Ten eerste, ik vind hem er super leuk uitzien! En het is best wel een grote flacon, 200 ml. Ik heb nog nooit een body splash gehad, daarom was ik er ook zo benieuwd  naar! Het is een soort parfum, maar dan voor je   hele lichaam en dan anders. H&M heeft een hele leuke beauty collectie en hier zijn ook body lotions enz van.



De achterkant en voorkant. Er zijn niet hele bijzondere dingen over te vertellen. Het blijft 12 maanden goed. Wat ik altijd zo leuk vind aan een leuke flacon met spuit dop is dat je ernaar er wat nieuws in kan doen. Bijvoorbeeld als je het op vakantie heel warm hebt dat je dan er water in kan doen en dan steeds een beetje op je spuiten. Dat is echt super fijn!


De binnenkant van de dop is een soort spiegel, ik vind dat dat ook nog wel wat extra's geeft. (:


En de spuitdop.

Nu natuurlijk de geur. Het is heel moeilijk te beschrijven maar aan het begin vond ik het een beetje vreemd. Het ruikt heel erg naar cocosnoot, maar ook heel erg tropisch. Maar het heeft ook een geurtje die ik niet ken, maar het is wel heel lekker! Ik vind het een lekker geurtje, maar als je al niet zo van cocosnoot houd zou ik voor de andere 2 body splash van de H&M gaan. Die één is roze en ruikt naar aardbei en de andere is oranje en ruikt naar mandarijn. Hij is 3,50 euro!


Ken jij deze body splash al?

xxxxxx



7 comments:

  1. Wat leuk! Ik heb ook zo'n bodysplash van H&M, maar dan van vorig jaar. Hij ruikt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo gaaf! Zelf heb ik er geen, maar ik wil er wel graag eentje! Thanks voor de tip! :) x Steph

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt echt heel erg lekker! ik hou van kokosnoot geurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, hier was ik erg benieuwd naar!
    Ik hou van kokos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh ik kende hem nog niet maar was al wel op zoek naar een body splash! Ik ga hem zeker ook halen!

    BeantwoordenVerwijderen