zondag 2 juni 2013

Druk!


Ik heb het heel erg druk! 2 dagen kwamen er geen artikelen online omdat ik gewoon té druk was. Alle leraren geven in de laatste 4 weken (nog maar 4 echte weken school !!!) nog best veel huiswerk op. Ik heb bedacht dat ik een tijdje om de dag ga bloggen en niet elke dag. Niet voor altijd hoor, gewoon heel even tot dat ik het minder druk heb. Ik vind het nog steeds super leuk om te doen. (:
Maar, het is al bijna vakantie! Het voelt alsof dit jaar zo snel is gegaan. Ik ga gewoon naar de drie VWO!
Nu komt dus niet morgen, maar overmogen een nieuwe blogpost online.


Hebben jullie het ook zo druk?

xxxxxx

7 comments:

  1. Ja, ik heb aan het einde van het jaar altijd proefwerkweek... Jij ook? Nou, in elk geval succes! :( x Steph!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes! Nog eventjes en dan heb je lekker vakantie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ik moest echt lachen om dat eerste plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen