maandag 10 juni 2013

Catrice eyeshadow Go, Charlie Brown!

Deze oogschaduw heb ik gister in Utrecht gekocht. Ik was al een tijdje op zoek naar een goede bruine matte oogschaduw.


Als eerst even iets over Catrice. Ik de oogschaduw verpakkingen van Catrice altijd super mooi! Terwijl het echt een budget merk is. Dan de kleur. Ik zocht al een tijdje naar matte bruine kleur die ik bij mijn nude palette van Catrice kon gebruiken. Daar zitten alleen maar shimmer kleurtjes in dus wilde ik graag nog een matte kleur. De kleur heet Go, Charlie Brown! en is nummer 080.


Het Catrice nude palette en Go, Charlie Brown!

De swatches vond ik erg mooi! De kleur blijft lang zitten en heeft geen fall out. Normaal heeft Catrice dit wel een beetje dus ik was erg verrast.



Go, Charlie Brown! heeft ook veel pigment. Ik vind het een hele mooie kleur en ik denk dat ik het zeker vaker ga gebruiken. Je kan het kopen voor 2,89 euro bij Kruidvat.



Gebruiken jullie vaak oogschaduw van Catrice?

xxxxxxx

4 comments:

  1. Mooi kleurtje! Ik vind de oogschaduws van Catrice wel vaak fijn.

    PS: Heb je mijn give- away al gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook! Leuke blog heb je trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen