donderdag 20 juni 2013

Catrice Allround Waterproof mascara

Ik wilde al een tijdje een  waterproof mascara voor de zomer. Toen zag ik deze bij Catrice en kocht ik hem. Hij is al best oud, maar ik vind hem super fijn!





De verpakking vind ik niet heel erg bijzonder. Hij komt me altijd heel erg bekend voor omdat mijn zus deze heel lang heeft gebruikt. De mascara kost 3,49 euro en er is ook nog een niet waterproof versie. Ik wilde graag een waterproof versie voor de zomer. Zodat ik gewoon kan zwemmen en nog een beetje make up op kan hebben!

Het borsteltje is niet heel bijzonder, maar wel gewoon fijn. Ik vond de mascara aanbrengen trouwens ook heel erg fijn. Het klonten niet en er kwam niet te veel op m'n wimpers. Dat heb ik heel vaak met nieuwe mascara's, dat er veel te veel op m'n wimpers komt. Deze heeft dat niet! 

Boven voor                                            Onder na

Ik vind deze mascara heel erg mooi. Voor een normale dag zou ik hem alleen nooit dragen, want dan krijg ik het er in de avond haast niet meer af. Maar voor feesjes of als je gaat zwemmen is deze mascara super fijn want hij is ook nog is heel erg waterproof. Toen ik met water in m'n ogen wreef ging het er zelfs niet af.

Ik vind deze mascara heel erg fijn!

Gebruiken jullie een waterproof mascara in de zomer, en zoja welke?

xxxxxxx


7 comments:

  1. Fijn review en deze mascara komt me idd bekend voor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit en fijne review. ik had een vraagje, hoe heb jij bovenaan je pagina zo'n bewegende template gekregen.? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ik heb van een site een html code gehaald van mijn blog (sorry ik weet niet meer welke site! :$) en daar zat die bewegende template bij. Als je er op googled kan je het denk ik wel vinden maar ik weet het niet meer, sorry ! xx

      Verwijderen
  3. Ik heb die van essence, die is wel goed maar doet niet veel voor mn wimpers, deze ziet er een stuk beter uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww, mooie mascara en ook heel handig dat ie zo waterproof is!

    BeantwoordenVerwijderen