dinsdag 25 juni 2013

Budget tip: Essence coverstick Matt Sand

Vandaag heb ik weer een budget tip! Deze coverstick vind ik echt heel erg fijn. Ik heb hem al een tijdje.


Deze coverstick vind ik heel erg fijn! Hij is maar € 1,99. Het is niet een vloeibare coverstick. Normaal heb ik dat wel, omdat ik er té uit vind zien. Deze coverstick is erg dekkend. Het enige wat ik iets minder vind is dat hij een gele ondertoon heeft. Ik had zelf iets minder gehad.


Ik heb hem in de kleur 01 Matt Sand.


Als je hem koopt zit het in een karton doosje.



Ik heb hem geswatched en zo zag het er uit. Dit is gelijk van de stick op m'n arm. Als je eerst met je vinger er overheen gaat en dan aanbrengt vind ik dat het mooier wordt door de warmte van je vinger.



Gebruiken jullie een coverstick, zoja welke?


xxxxxxxx

2 comments:

  1. Ik heb deze ook en ik vind hem erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zullen we elkaar volgen op Bloglovin'? Ik volg jou al! :)

    BeantwoordenVerwijderen