zondag 16 juni 2013

Beauty boek: Mooi Blond

Mijn beste vriendin vroeg gister of ik dit boek wilde hebben. Natuurlijk wilde ik dat! Het boek is al best oud, maar wel super leuk. De laatste tijd zijn er veel beauty boeken, maar ik had er nog geen. Daarom was ik hier heel erg blij mee. Dankje Em! (:


Het boek heet Mooi Blond en is gemaakt door Bond Amsterdam en Piet Dröge. Het is boek is uitgekomen in 2008. Ik was vroeger (een jaar geleden ofzo) heeel erg fan van Blond Amsterdam! En nog steeds vind ik het super leuk.

 Voorkant
Achterkant

Het boek ziet er heel erg leuk uit, de tekeningen van Blond maken het echt af. Ze hebben ook stappenplannen getekend, dit vind ik er heel erg leuk uitzien! In het boek vertellen ze ook heel veel dingen die je kan doen bij een noodgeval (que makeup). Bijvoorbeeld als het regent en dat soort dingen. 



Dit boek is zeker een aanrader! Beautyboeken lezen vind ik echt super leuk. Ik denk dat ik maar is andere beautyboeken zelf ga kopen. Het boek is 20 euro. & nog natuurlijk heel erg bedankt Emma dat ik dit boek mag hebben. 

Hebben jullie ook een beautyboek, zoja welke?
xxxxxxx

6 comments:

  1. Ik heb het boek van Cynthia -misslipgloss en wil nog graag die van Lauren Conrad kopen! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb die van Bobbi Brown die is echt super! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een leuk boek! vind de tekeningen altijd zo leuk van Blond Amsterdam :-)

    BeantwoordenVerwijderen