dinsdag 18 juni 2013

Al een tijdje een nieuwe lay out!

Ik heb echt steeds een nieuwe lay out, haha. Dat komt doordat ik gewoon niet kan kiezen. Ik vind deze persoonlijk echt heel erg mooi!


Deze foto hierboven vind ik trouwens gewoon erg mooi, haha. Maar ik wil graag weten wat jullie van mijn lay out vinden. En ik ben benieuwd hoe jullie dat doen, de standaard lay out´s of een html code of iets anders?
Zelf vind ik de lay out van Anne heel erg mooi en natuurlijk die van Vera.
Zouden jullie een reactie willen achterlaten met hoe jullie jullie lay out maken. Deze van mij heb ik trouwens gewoon van een site gehaald waar HTML codes stonden voor lay out's voor bloggen. Oja, en ik wil graag weten wat jullie van mijn lay out vinden hihi. (:


xxxxxxxx

3 comments:

  1. Ik vind deze lay out erg mooi. Ik heb zelf geen blog.. Maar ik vind dat je deze moet houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook geen verstand van codes enzo maar ik heb gewoon een lay-out van een website gehaald(weet niet meer welke maar met google zul je wel zulke sites moeten vinden) daar kon ik gewoon de kant en klare html van afhalen, heb ik een unieke lay-out zonder er veel moeite voor te doen :P

    BeantwoordenVerwijderen