zondag 5 mei 2013

Urban Decay: 24/7 Glide-On Eye Pencil

Oeps, foutje in de planning! Normaal komt een artikel om 7 uur online, maar nu perongeluk om 12 uur.
Ja, je ziet het goed. Dit oog potlood is van Urban Decay! Hij is eigelijk van mijn moeder, maar ik gebruik hem ook best vaak!


Dit oog potlood heeft een beetje een mosgroene kleur met een kleine shimmer. Deze kleur past erg goed bij mijn rode haar! Op de Urban Decay site wordt deze kleur ook wel beschreven als diep groen. Hij heet Mildew.


Urban Decay is echt een heel duur en goed merk. Dit oog potlood koste dan ook 14,50 euro. Ik denk dat het echt de moeite waard is geweest! Urban Decay belooft dat het oog potlood waterproof is en dat het makkelijk aan te brengen is.



Hij is niet heel erg waterproof, als er water op komt vervaagt hij wel. Maar ik heb deze foto's twee dagen geleden gemaakt en nu kan ik nog steeds een groen streepje op mijn hand zien van het swatchen! De punt kan je gewoon slijpen met een oogpotlood slijper. Met dit oog potloodje kan je ervoor kiezen om dunne streepjes of dikke strepen te zetten. Het licht eraan hoe scherp je hem slijpt.


Hier zie je de mooie kleur. Hij brengt heel fijn aan! Je kan hem als een lijntje boven je ogen aanbrengen. Maar je kan hem ook aanbrengen, door het heel licht in de crease aan te zetten en dan te vervagen met je vinger! Zo zorg je voor een diepe groene schaduw.


Ik ben erg tevreden over dit oog potlood! Hij brengt fijn aan en blijft lang zitten.

xxxxxxx

4 comments: