donderdag 30 mei 2013

Tips voor als je snel je haar/make up/nagels moet doen!



Als je heel veel haast hebt in de ochtend of vlak voor dat je naar een feestje gaat heb ik wat tips voor je!



Dit is een nagellak snel droger spray. Ik heb hem op vakantie in Kroatië gekocht in een klein winkeltje en het is echt heel erg fijn! Ik gebruik dit niet alleen als ik snel wil zijn, maar ook gewoon, omdat mijn nagellak er super snel van gaat drogen en het is echt heel erg fijn! Je kan dit soort snel droog spray's ook bij verschillende nagellak merken.


En natuurlijk een donut knot. Als je haar een beetje vet is en je wilt toch iets leuks/bijzonders in je haar kan je er gewoon een donut in doen. Beautygloss legt het uit in dit filmpje!





Als je haar niet vet is maar je geen zin hebt in créme's en haarlak om volume te krijgen, kan je ook je haar touperen met een toupeer borstel. Deze is van de Primark. Als je wilt weten hoe je hem gebruikt kijk dan dit filmpje. Zij gebruikt wel nog haarlak vooraf alleen dat hoeft niet!



Een nude palette! En het liefst met een kwasje met twee kanten zodat je alles ermee kan. Het maakt niet uit van welk merk (nou, het moet wel een beetje goed zijn) maar met een nude palette kun je alle looks heel snel maken. Er is meestal aan alle kleuren gedacht.



En als laatste: een nagellak remover pen. Deze is van essence en hij werkt niet perfect, maar het is wel heel erg fijn als ik nog snel een randje van nagellak naast m'n vinger moet weghalen. Hij ruikt ook niet zo naar nagellak remover.

Ik hoop dat jullie dit artikel handig vonden! (:


xxxxxxx

8 comments:

  1. Leuk artikel en inderdaad heel handig als je haast hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig artikeltje! Toen ik op stage was had ik ook altijd haast, maar ik maakte mijn eigen altijd op in de bus haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend handig, maar ook leuk! :) x Steph

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig inderdaad! Een donutknot mislukt bij mij als ik haast heb, daar moet ik toch wat tijd voor hebben x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handige tips! ik ga je volgen met bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik nog lang haar had , deed ik heel vaal zo een 'donut' in mijn haar. Zelfs als het niet perfect gedaan heeft en een beetje een messy look heeft, vind ik het cool.

    BeantwoordenVerwijderen