vrijdag 17 mei 2013

Sleek Au Naturel palette

Toen ik in Engeland was, het ik dit palette voor een vriendin van mij (Anna) meegenomen. Ik wilde het wel graag reviewen! (:


Dit palette vind ik er super mooi uitzien. Het doosje van het palette is mat en er staat met glimmende letters Sleek op geschreven. Ik was erg benieuwd naar dit palette, omdat ik nog nooit iets van Sleek heb gehad!


Het palette kost 10 euro. Het is het 'Au Naturel' palette in de i-Divine collectie.



De kleuren vind ik echt super mooi! Ik hou echt van die nude kleuren.


Er zit een plasticje bij en die kan je op de kleuren leggen. Daardoor kan je de namen zien. Dat vind ik zelf erg leuk bedacht!


Nougat - Nubuck - Cappuccino - Honeycomb - Toast - Taupe 

 Conker - Moss - Bark - Mineral Earth - Regal - Noir

De lichtere kleuren hebben wat minder pigment, maar de donkere zijn meer zichtbaar.



Het palette bevat ook een sponsapplicator met twee kanten. De sponsapplicator is heel zacht, dat is wel fijn. Maar ik vind het fijner om mijn eigen kwasten te gebruiken.


Dit was m'n review over het Sleek Au Naturel palette. Ik denk dat mijn vriendin er heel veel plezier mee gaat hebben, want hij is heel erg fijn! Je kan hem in Nederland online bestellen (http://www.sleekmakeup.com/eyes/shadows/i-divine). Je kan hem ook kopen in de Engelse Drugstore's.
Er komt nog een keer een oog look mee online!


Kopen jullie wel is wat bij Sleek?
xxxxxxx




5 comments:

  1. Mooie palette! Ik heb nog niks van Sleek, maar het lijkt me een heel fijn merk. Je hebt ook hele mooie foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtig palette. Hele mooie kleurtjes. Ik heb nog niets van Sleek, maar wil binnenkort toch maar wat gaan bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit palette is echt zooo mooi! Ik wil graag de Rose gold blush! <3

    BeantwoordenVerwijderen