maandag 6 mei 2013

Shoplog Forever 21!

Deze kleren en accessoires heb ik in Engeland gekocht in de F21! Ik vind het allemaal zo leuk! Ik heb vooral veel kleren voor de zomer gekocht. (:


Ik werd zo blij van deze knal roze tasjes!



Ik had al verteld dat op de hele winkel 21 procent korting zat! Daardoor wilde ik ook graag heel veel kopen. Dit schattige tasje dat ik voor gym of uitjes met school of iets kan gebruiken vind ik super leuk. Er staan cupcakes op en hij was heel goedkoop 1,90 euro. (dit is de prijs hoe die was, ik heb hem gekocht met korting hier boven op)


Deze oorbellen vind ik super leuk, en ze passen heel goed bij een blousje die ik ook heb gekocht. Zoals je kan zien waren deze 2,90 euro.





Ik had nog geen haarbanden/bandana's. Deze twee vond ik heel leuk! De eerste is met hartjes en er zit elastiek in. Met een grote strik wat ik erg schattig vind! De tweede heeft een hele leuke print, een soort aztec maar dan anders. (:
Ze waren allebei 3,90 euro!


Deze lipgloss vind ik erg mooi en hier komt nog een review over!



Dit t-shirtje heeft op de achterkant alleen maar kant. Dat ziet er erg leuk uit als je het bijvoorbeeld in een kort shortje doet! Deze was, als ik me niet vergis 15 euro.



Dit t-shirtje vond mijn moeder heel grappig. Ik vond hem ook wel leuk, dus heb ik hem gekocht. Het is niet heel bijzonder, behalve dat er een stropdas op staat, haha. Deze was volgens mij 13 euro.


Dit blousje is denk ik mijn favoriete aankoop. Er staan allemaal konijntjes op! Het heeft korte mouwtjes en ik ben erg echt verliefd op! Hij was 15 euro.


Dit shortje was er ook in het groen en in het blauw, maar deze vond ik het leukst! Hij was volgens mij 17 euro.


Dit shortje is heel erg simpel, maar ik denk dat ik het heel veel aan ga hebben! Ik kan dit goed combineren met mijn nieuwe leuke t-shirtjes. Deze was volgens mij ook 17 euro.

Dat waren al mijn spullen die ik heb gekocht bij F21. Ik vond het heel erg veel. De prijzen heb ik niet gegokt, maar ik wist ze niet precies, omdat het eerst ponden waren.

xxxxxxx

6 comments: