zaterdag 4 mei 2013

Rituals Sunrise shower gel

Ik weet het, het is een beetje laat, maar ik was er niet met koninginnedag dus hier nog een soort oranje artikeltje. Deze shower gel van Rituals is oranje!



Ik hou echt van dit soort dingen. Deze Rituals shower gel heeft weer een super lekkere geur! Ik weet niet zo goed hoe ik het moet beschrijven, maar het is heel fris en het doet me denken aan vakantie. Je betaald voor twee shower gel's 8 euro.



De shower gel ziet er mooi uit, het stond speciaal voor koninginnedag voorin de winkel. Eigelijk zien dingen van Rituals er altijd een beetje hetzelfde er uit, maar wel leuk!



Shower gel's vind ik er altijd bijzonder uitzien. Eerst is het gewoon doorzichtig op je hand, maar dan wordt het langzaam schuim, er hoeft daarvoor helemaal geen water bij te komen. Hier boven kan je dat een beetje zien.

Zoals je hier boven ziet, schuimt het dan heel erg.


Ik ben zelf heel erg tevreden over deze shower gel! Hij ruikt heel erg lekker. Hier kan je hem online kopen.

xxxxxxx

5 comments:

  1. Lijkt mij een hele fijne showergel! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk eh, deze shower gels! Ik heb zelf de yogi flow versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind die echt super fijn!

    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze geur vind ik echt heerlijk, heb er een scrub van en die is ook erg goed

    BeantwoordenVerwijderen