vrijdag 24 mei 2013

QUICK TIP: Garnier Shampoo



Vandaag een snelle tip. Deze shampoo heeft mijn vader laatst in de aanbieding bij de Etos gekocht. Ik gebruikte hem en hij is zó fijn! Hij ruikt heerlijk!



In deze shampoo zitten ook geen parabnen en geen siliconen. Mijn haar voelde na deze shampoo ook heel zacht aan. De shampoo kost 2,99 euro.



Iets wat ik altijd erg leuk vind, is als een shampoo een kleurtje heeft. Het geef altijd iets extra's vind ik. Deze shampoo is oranje, en ik heb zelf ook oranje haar, dus dat voelt dan gewoon erg leuk, hihi! (:
Garnier heeft natuurlijk meer shampoo's. Er is ook een groene en die heb ik heel lang gebruikt, die is ook erg fijn.

Welke shampoo gebruikt jij atm?

xxxxxx

5 comments:

  1. ik vind Garnier shampoo heel fijn! en ruikt ook heerlijk =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik meestal dove volume shampoo, die is ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Ik gebruik zelf meestal dove shampoo, ik ben er echt gek op! Deze ga ik ook nog eens een keertje proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij een fijn product.. heb die met appel heel lang geleden geprobeerd.. maar mijn haar werd er helemaal droog van.

    BeantwoordenVerwijderen