maandag 13 mei 2013

Polyvore #2 summer!

Deze keer doe ik een polyvore artikeltje over leuke kleren in de zomer!

Ik heb deze keer iets nieuws uitgeprobeerd. Je kan nu ook kijken waar je de kleren kan kopen. Als het niet werkt hoor ik het graag in de comments!

tanktops



Deze tanktops vidn ik allemaal heel erg leuk! Tanktops koop je ook gewoon heel erg snel (in ieder geval ik wel!) omdat ze meestal niet zo duur zijn.


Shortjes


Deze shortjes vind ik allemaal ook zo leuk! Alleen zie ik dat echt iedereen aztec shortjes heeft. Ik ook. Verder hou ik ook van shortjes met gekke printjes erop. Zoals er op links onder brommers staan, haha!

Summer dresses


Jurkjes vind ik heel erg leuk. Maar tja, het staat mij meestal niet zo. Net zoals rokjes die wijd uitlopen. Laatst toen ik met mijn zus, moeder en tante ging shoppen had ik twee wijde rokjes gepast en ze stonden me gewoon niet. Gelukkig vind ik alle shortjes ook heel erg leuk. (:
Oja, en jumpsuits natuurlijk. Dat zit gewoon zó erg lekker.

Naja, ik hoop dat het weer nog wel een beetje meewerkt. Anders kan ik al mijn leuke zomer kleren haast niet aan..


xxxxxx

5 comments:

  1. je moet een de onepieces uitckecken van 'onepiece'. Ze zijn niet om gewoon te dragen maar eerder bedoeld om thuis mee rond te lopen en te reizen enzo. Die zijn echt DE MAX en lekker warm!

    ze zitten heel leuke shortjes in je selectie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omg wat een leuke dingen! vooral die shortjes, ik heb weer wat inspiratie en ik ga die ene denk ik bestellen met aztec, uhu ik ga met de massa mee! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaahh, super toffe dingen! Ik moet dat brommer-shortje hebben, maar hij is 150 pond, Oeps! Je items zijn heel leuk, ik wil het allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh dat hempje met die olifant is leuk
    dde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht al dat jij dat leuk zou vinden emma ! (: xxx

      Verwijderen