vrijdag 3 mei 2013

Pictures Engeland #2

In Engeland heb ik heel veel foto's gemaakt. Het leek me leuk om er wat aan jullie te laten zien!


Wat we hebben gedaan is eigenlijk; geshopt, in een bomenklimpark geweest en in schattige dorpjes gekeken. Dit is in zo'n schattig dorpje, waar ze allemaal lampionnen aan een huis hadden gehangen!


Toen we weer naar huis gingen, waren we verdwaald, haha. Deze foto is genomen vanuit de auto.


Dit is het laatste onderdeel van het bomenklimpark waar ik was. Ik weet niet hoe het heet, maar dit was 150 meter over het strand. Als je goed kijkt, zie je mij daar ergens hangen tussen de bomen aan een touw!


Een schattig meisje. (:




Het strand is zo fotogeniek! Het was hier heel lekker weer, en vooral mooi weer om foto's te maken. Dat meisje op de eerste foto vond ik zo schattig.





 Dit was in een schattig dorpje waar we thee gingen drinken en scones en gebakjes gnigen eten. Zo leuk!



Op de terugweg in het vliegtuig! Op de heenweg was het donker dus dit was heel leuk om te zien. Ik zat natuurlijk bij het raampje. (:

In de winkelcentrums heb ik geen foto's gemaakt, omdat dat niet zo handig was!

xxxxxxx

5 comments:

  1. Leuke foto's, vooral die schattige huisjes!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super foto's! Ik ben gek op Engeland! Het is prachtig daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Vooral de eerste vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen