woensdag 29 mei 2013

OOTD: summer!


Het is een best wel simpele outfit, maar ik vind hem super leuk!


De broek is van mijn zus (geleent). Ik vind hem heel erg mooi, want hij is best leuk en hij zit heel erg lekker en is lang genoeg. Ik heb de laatste tijd vaak dat een broek net een beetje te kort is en dat is gewoon niet mooi. Het shirtje komt van de Forever 21 wat je ook in mijn shoplog kon zien. Aan de voorkant is dit shirtje gewoon simpel roze, maar aan de achterkant is het van kant en dat vind ik echt super leuk staan als het in je broek zit!
De ketting heb ik zelf gemaakt. Het is een eiffeltoren. Aan deze ketting zat eerst wat anders en dat heb ik er af gehaald en de eiffeltoren er aan gedaan. Heel makkelijk!


Hier kan je het shirtje en de ketting wat beter zien.


En dan dit leuke strikje die je ook hier kon zien. Deze vind ik nog steeds heeel erg leuk!

Het is niet echt een hele zomerse outfit (geen kort broekje) maar als ik in de ochtend naar school ga vind ik het nog te koud voor een korte broek als het al warm is.
Ik hoop dat het snel warmer wordt voor korte broekjes!

Wat vinden jullie van deze outfit? 


xxxxxx

17 comments:

  1. Leuke outfit vooral het strikje in je haar vind ik ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent echt lekkerr


    en mal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ik hou wel van simpel, maar je ketting geeft weer net dat beetje extra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend gaaf! Ik ben fan van je shirtje! x Steph

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Ik vind dat strikje in je haar echt heel erg schattig! Waar heb je het gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de Topshop in Engeland.. Ik kon het alleen niet op hun site vinden :s

      Verwijderen
  6. Wouw wat een leuke outfit en echt een heel gaaf strikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaah, ik heb letterlijk een obsessie met Eiffeltorens! Ik heb echt geen idee hoe, ben er nog nooit in het ├ęcht geweest maar als ik er 1 zie wordt ik gillend gek, haha! Leuke outfit, ik vind vooral je blousje erg leuk. Bedankt voor de reactie op m'n blog trouwens, ik volg je op Bloglovin' nu. Volg je terug? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! De ketting met de Eifeltoren maakt de outfit helemaal af :)

    BeantwoordenVerwijderen