maandag 20 mei 2013

Ooglook met Sleek Au Naturel palette

Dit palette is van een vriendin van mij en hier kan je er een review over lezen! Ik heb er ook nog een ooglook mee gemaakt.



Ik heb het eigenlijk heel simpel gehouden. Ik heb eigenlijk de 'normaalste' kleuren uit het palette gebruikt.


De kleuren waar een rood lijntje omheen zit heb ik gebruikt.


Dat zijn dus de kleuren Nougat, Cappuccino, Moss, Bark en Mineral Earth.

Hieronder zie je in foto's de stappen. Eigelijjk heb ik eerst Nougat op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek aangebracht. Daarna heb ik met Bark in de crease aangebracht en Cappuccino op het bewegend ooglid. Daarna heb ik met mos een beetje om Bark heen gewerkt, zodat er meer schaduw kwam. En om het niet een té matte look te maken heb ik met Mineral Earth nog in de buitenste hoek an de crease aangebracht.


En daarna was dit het resultaat! Het is niet een hele bijzondere look, maar dat vind ik juist mooi voor een normale dag.


xxxxxxx

8 comments:

  1. Ik hou wel van naturel! Wauw ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie look! Super handig hoe je dat hebt gedaan met de rondjes om de oogschaduw die je hebt gebruikt , en kringen om de plekken waar je het moet aanbrengen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan! :)

    Doe je trouwens al mee met mijn giveaway? Je kunt twee glossyboxen winnen!
    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen