woensdag 22 mei 2013

NOTD: Catrice 830 Salmon & Garfunkel

Vandaag een nails of the day!



Dit lakje vind ik super mooi! Het is een hele lichte oranje pastel kleur. Wat deze zomer trouwens helemaal in wordt (: .


Dit lakje heb ik al best lang. Ik zat door m'n nagellak stash te kijken en vond dit lakje. Soms vergeet je nagellakjes helemaal als je ze heel lang niet op hebt gehad!


Het lakje is nummer 830 en heet Salmon & Garfunkel.

 Voor

 Na

Dit lakje vind ik er ook erg zomers uitzien. Nu moet alleen het weer nog even meewerken. :(
Dit lakje koste 2,99 euro per stuk. 


Wat is jou favoriete nagellakje?

xxxxxxx

9 comments:

  1. waaauw! i love je nieuwe lay-out! ♥♥ en supermooie nagellak ^^ xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kleur! Je lay-out is ook heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb de kleur zelf ook en vind hem wel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb hem ook !
    hij is echt een van mijn favorieten en ik draag hem heel vaak :)
    liefde voor dat lakje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf lakje! Ik wil 'm ook! :) Leuke Lay-out trouwens! <3

    BeantwoordenVerwijderen