donderdag 16 mei 2013

Nagelstickers H&M

Een tijdje geleden heb ik deze nagelstickers bij de H&M gekocht. Ik ga ze nu eindelijk een keer gebruiken en reviewen!



Je begint met schonen nagels. Voor deze nagelstickers moeten je nagels best lang zijn. Als je dat niet mooi vind kan je ze ook afknippen. Ik vind deze stickers echt heel erg mooi!
Ik heb nog nooit nagelstickers gedragen. Ik weet het, heel erg. Dus ik ging even opzoeken of er nog belangrijke dingen waren die je wel of niet moest doen. Als eerste, je moet geen créme of basecoat onder je nagelstickers dragen, want dan glijden je nagelstickers er af. Je moet ook een schaartje en een vijl bij de hand houden, om de nagelstickers bij te vijlen en bij te knippen.


Zo krijg je de nagelstickers. 2 velletjes in een pakje en een gebruiksaanwijzing. Best simpel maar wel fijn. Er zitten 24 in 1 pakje. Dat vind ik best veel! Ik kan hiermee dus twee keer m'n nagels doen.


Op deze foto kan je best goed zien, dat de stickers erg dik zijn. Ik vond het zelf niet heel fijn..

 Voor


Oke, voor de personen die net zoals mij nog nooit nagelstickers op hebben gehad, lek ik het hier even uit. Zoals je ziet, zijn de stickers erg lang. Ik vond de roze kleur het mooist dus die deed ik onder. Eerst in het midden aandrukken en dan naar de zijkant. Probeer niet de sticker van je nagel af te halen als hij er al een keer op heeft gezeten, want dan plakt hij minder goed.

   1 nagelsticker. 


En dit is het eindresultaat. Ik was er pas klaar mee na 20 minuten! Ik dacht dat nagelstickers wel snel gingen, maar het was toch iets moeilijker. (:
Ik vind de stickers fijn helemaal voor de prijs (3,95 euro) , alleen laat hij een beetje los in de puntjes. Daardoor vallen de stickers er sneller af, het is niet heel erg maar niet zo fijn. Voor de rest ben ik erg tevreden over deze Nagelstickers!
Oja, deze stickers zijn er ook nog in het blauw naar wit.


Vandaag is er trouwens een extra lang artikel omdat er gister geen was. Ik had te veel huiswerk!


xxxxxx



9 comments:

  1. Wat leuk, ik heb inderdaad de blauwe enige tijd geleden gedaan op mijn site, was ook mijn eerste keer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nagelstickers! Ik heb wel eens stickers van Nail Rock gehad, en die zijn ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Je hebt een leuk blog, ik vind de naam ook héél erg leuk bedacht, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, maar je hebt niet de goede stickers gebruikt. Aan de zijkant van je nagels zie je nog een heel randje dat niet bedekt is.

    Maar verder ontzettend mooie stickers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad! Dat had ik speciaal gedaan zodat mijn nagels dunner leken. Maar bedankt voor de tip! xx

      Verwijderen
  5. Superleuk, ze zien er nog best echt uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe lang blijven ze zitten voordat ze lelijk worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij bleven ze best 3 dagen echt zitten. Daarna gingen sommige stukjes er half af. Toen vond ik het helemaal niet lekker meer zitten dus heb ik het eraf gehaald (: x

      Verwijderen