dinsdag 14 mei 2013

Mijn onesie

Ik heb een onesie! Ik ben er zó blij mee en in dit artikel laat ik hem aan jullie zien! (:



 Ik heb dus een eenden onesie. Een onesie is een pak die er meestal heel vrolijk uitziet. Ik heb mijn onesie bij de Primark gekocht voor 12 pont! Ik heb hem gekocht in Engeland (op vakantie). Eerst wilde ik hem in Nederland kopen in een beren versie alleen dan zou ik 2 uur in de rij moeten staan! Daar had ik geen zin in, dus ik had het maar even uitgesteld. Maar nu heb ik hem en ik ben er super blij mee!


  Er zit bovenaan de rits een handig knoopje. Anders gaat de rits steeds naar beneden. 


Ik heb mijn onesie in de maat L gekocht, omdat ik dat lekker vind zitten, maar ook omdat ik erg lang ben. Zelfs bij L zit hij een beetje krap. Het is me niet gelukt om hem helemaal op de foto te zetten maar hierboven kan je hem helemaal zien. 



De voeten zijn flippers (wat er erg grappig uitziet) en aan de onderkant zitten van die handige rondjes waardoor je niet uitglijdt!


Ik ben heel erg blij met m'n onesie van de Primark. Meestal zijn onesie's toch erg duur, omdat het best groot is. Het was trouwens heel moeilijk om dit pak terug naar Nederland te krijgen in het vliegtuig. Ik heb het maar in de koffer van m'n vader moeten doen. (:



xxxxxxx

4 comments:

  1. Ahw super cute! Ik vind je blog trouwens super leuk! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG Wat super gaaf! Ik had eerlijk gezegd nog nooit ervan gehoord, maar nu wil ik er ook een!

    BeantwoordenVerwijderen