donderdag 9 mei 2013

Mijn favorieten atm!

Vandaag laat ik mijn favorieten at the moment zien. Veel plezier!




Als eerste deze douche schuim. Deze is zooo lekker! Ik heb hier een tijdje geleden ook een review over geschreven en dat kan je hier vinden. Hij is 2,50 euro.



Deze ketting van de Forever 21 was ik vergeten om bij m'n favorieten te doen, want ik had hem op dat moment om. Hij is goud, alleen lijkt hij op de foto hierboven zilver. Ik vind hem heel erg leuk, omdat hij best simpel is en het is niet een lange ketting maar een korte. Deze ketting koste 2 euro.


Deze gezichtcréme gebruik ik nog steeds en hij is super fijn. Dit hebben jullie ook al eerder kunnen zien in dit artikel.



Deze mascara van Maybelline vind ik super fijn. Het borsteltje is niet zo bijzonder, maar het brengt gewoon heel fijn aan. Ik had een tijdje iets goedkopere mascara alleen toen had ik vaak dat er aan het einde van de dag gewoon geen mascara meer op mijn wimpers zat. Deze is niet waterproof, maar blijft wel heel goed zitten~


Dit palette van Catrice kent iedereen. Hét nude palette. Ik vind hem heel erg fijn! Helemaal voor de prijs (5 euro). Ik had nooit echt hele nude kleuren oogschaduw, dus hier ben ik heel erg blij mee! Ik heb er een keer een review over geschreven en dat kan je hier vinden.


Deze gezichts zeep gebruik ik altijd! Eerst gebruikte ik een schuimende, maar deze vind ik veel fijner. Dit product heeft mijn moeder voor me gekocht, want ik krijg heel vaak allergische reacties op producten, alleen op dit niet. Deze is 12,71 euro.


Als laatste deze hand lotion die ik heel erg fijn vind. Hij is heel groot dus hij gaat lekker lang mee. Deze heb je ook al hier zien kunnen voorbij komen.


Wat is jou favorieten product?
xxxxxx

2 comments: